کد خبر : 1702212 | 25 مرداد 1399 ساعت 16:11 | 56.3K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای آاس:

مخالفت مسی و بزرگان بارسلونا با انتخاب پوچتینو

نه در هیئت مدیره و نه در میان بازیکنان بارسا کسی موافق انتخاب مائوریسیو پوچتینو به عنوان جانشین کیکه ستین نیست.

مخالفت مسی و بزرگان بارسلونا با انتخاب پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته به بدترین شکل ممکن برابر بایرن تحقیر شد و با شکست 8-2 از لیگ قهرمانان کنار رفت. بارسا در 4 سال گذشته همواره با ثبت شکست هایی سنگین از لیگ قهرمانان حذف شده و باخت به بایرن در واقع ته ماجرا برای بلوگرانا بود و این تیم به آخر خط رسیده است.

 

 

1519683

 

 

بدون شک سران باشگاه کیکه ستین را از سمت خود برکنار خواهند کرد و گفته می شود مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی سابق اسپانیول و تاتنهام، گزینه جدی جانشینی او محسوب می شود. ژاوی هرناندز و رونالد کومان نیز مطابق چند ماه گذشته در فهرست مربیان مدنظر بارسا قرار دارند.

ستین همین هشت ماه پیش بود که جانشین ارنستو والورده شد و با وجود اینکه یک سال دیگر قرارداد دارد ولی دیگر هیچ شانسی برای بقای او نیست اما احتمالا پوچتینو نام جانشین او نخواهد بود.

 

 

1472696

 

 

از پوچتینو در سال های اخیر به عنوان جانشین ارنستو والورده در بارسا هم یاد می شد اما زمستان 2018 او در واکنش به این شایعات، اظهارنظر جالبی کرد:« هرگز در بارسلونا و آرسنال کار نخواهم کرد چون در اسپانیول بازیکن و مربی بودم و حالا هم در تاتنهام کار می‎کنم. من در نیوولز اولدبویز آرژانتین رشد کردم و هرگز سرمربی روساریو سنترال هم نخواهم شد. این تصمیم من است. ترجیح می‎دهم در مزرعه ام در آرژانتین کشاورزی کنم تا در این تیم‌ها مربی باشم.»

 

چندی پیش پوچتینو در مصاحبه با ال پائیس به نوعی حرف خود را پس گرفت و گفت:« لازم است در مورد آن حرفم توضیحاتی بدهم. دو سال و نیم پیش در بارسلونا بودم و در یک کافه با جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا برخورد کردم. فرزندانم مان در یک مدرسه تحصیل می کردند و از هم شناخت داشتیم.

5 دقیقه با هم صحبت کردیم و سپس شایعات شروع شدند. وقتی از من در مورد ملاقات با بارتومئو سوال کردند، می خواستم پاسخی بدهم که هرگونه شایعه پراکنی متوقف شود و به همین دلیل آن جواب تند را دادم.»

 

 

1486521

 

 

آن خرف ها اما تاثیر منفی خود را گذاشته و سرمربی آرژانتینی حداقل در رختکن بارسا هیچ طرفداری ندارد. لیونل مسی هموطن او و دیگر بزرگان تیم، تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرش پوچتینو نیستند و معتقدند کسی که زمانی از ژاوی به عنوان دشمن خود یاد کرده بود، نمی تواند حالا سرمربی بارسلونا شود.

در بارسلونا تنها رومن پلانس نفر دوم تیم مدیریت ورزشی باشگاه هوادار سرسخت پوچتینو است و او را بهترین انتخاب برای تیم می داند اما جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه تردیدهایی جدی دارد و در هیئت مدیره نیز اکثریت با پوچتینو مخالف هستند.

 

دیدگاه‌ها