کد خبر : 1702213 | 25 مرداد 1399 ساعت 16:09 | 35.2K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا سرنوشت هافبک کروات بایرن را تغییر داد؟!

به نظر می‌رسد که درخشش ایوان پریشیچ در بازی شب گذشته مقابل بارسلونا، سران بایرن مونیخ را بیش از قبل به دائمی کردن قرارداد این بازیکن اغوا کرده است.

بارسلونا سرنوشت هافبک کروات بایرن را تغییر داد؟!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که طی ماه‌های گذشته گفته می‌شد که احتمالاً باشگاه بایرن‌مونیخ به دلیل قیمت تقریباً بالای ایوان پریشیچ این بازیکن را در پایان فصل به اینتر بر می گرداند اما به نظر می رسد که عملکرد خیره کننده ستاره کروات در دیدار شب گذشته مقابل بارسلونا نظر باشگاه آلمانی راه در رابطه با او تغییر داده است.

 

 

1519772

 

 

حالا به نظر می رسد که هم پریشیچ علاقه زیادی به باقی ماندن در جمع باواریایی‌ها دارد و هم باشگاه بایرن مونیخ نسبت به این موضوع چراغ سبز نشان داده است اما با این حال آن ها قصد دارند از اینتر برای جذب دائمی هافبک کروات تخفیف بگیرند.

 

در همین رابطه خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس یعنی جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده که سران باشگاه بایرن مونیخ بعد از پایان لیگ قهرمانان اروپا با مسئولان اینتر درباره جذب دائمی ایوان پریشیچ مذاکره خواهند کرد. گفته می‌شود نراتزوری برای این انتقال 20 میلیون یورو درخواست کرده اما امکان دارد جذب دائمی هافبک کروات توسط بایرن‌مونیخ نهایتاً با 15 میلیون یورو قطعی شود.

دیدگاه‌ها