کد خبر : 1702215 | 25 مرداد 1399 ساعت 16:22 | 66.7K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی با فیلم کوتاه شجاع ادامه دارد؛

ورود آقاکریم به ماجرای سرقت جام قهرمانی پرسپولیس!

کریم باقری: یک بار جام را می‌برد در اتاقش و بعد برمی‌دارد و می‌برد خانه؛ آخر سر مجبور شدیم پاسبان خبر کنیم تا جام قهرمانی را پس بگیریم!

ورود آقاکریم به ماجرای سرقت جام قهرمانی پرسپولیس!

 

به گزارش "ورزش سه"، کریم باقری این روزها به مرد شماره یک تلویزیون های اینستاگرامی تبدیل شده و هر شب به همراه همبازی سابق خود خداداد عزیزی، صحبت های جالبی را در صفحه شخصی خود مطرح می‌کنند. آن ها این بار سیدجلال حسینی را به عنوان میهمان در استودیوی خود داشتند و به صورت مفصل درخصوص مسائل مختلف با کاپیتان شماره چهار تیم پرسپولیس گپ زدند.

باقری که رابطه بسیار خوبی با سیدجلال دارد، با تمجید از کاپیتان سرخ ها، او را شایسته حضور در تیم ملی دانست وخط خوردنش را تصمیمی اشتباه از سوی کارلوس کی‌روش عنوان کرد اما پس از این صحبت ها در مورد تیم ملی و کارلوس کی‌روش، بحث به سمت صحبت های جالب و خنده دار سوق پیدا کرد و آقاکریم درباره شجاع خلیل زاده از سیدجلال سوال کرد.

 

سوال این بود: «این آقا شجاع چرا با جام می‌ره تو خونه می‌خوابه؟ شما دلیلش رو می‌دونی؟» اما پیش از این که حسینی در این باره توضیح بدهد، کریم باقری که در نقش مجری ظاهر شده، صحبت هایش را ادامه داد و گفت: «دو سال است جام را می‌گیرد و با آن می‌خوابد یا با ماشین می‌برد. نمی‌دانم چرا جام را به او می‌دهند و به ما نه!»

خداداد که می‌خواست پای سیدجلال را از ماجرا بیرون بکشد، گفت: «موافقی یک بار دیگر هم به این برنامه دعوتش کنیم؟ چون شاید جام دوست دارد و این را از سید نباید بپرسیم و مربوط به شجاع است!» کریم باقری پاسخ داد: «خُب چرا به ما نمی‌دهند؟ مثلا جام را ببرد در خانه عکس بگیرد اما دلیلش چیست که جام را به او می‌دهند؟» عزیزی که با چهره خندان همیشگی شوخی را ادامه می‌داد به کنایه پرسید که آیا جام هنوز دست شجاع است؟ و آقا کریم گفت: «نه پاسبان فرستادند تا آن را پس بگیرند!»

 

1519787

 

این شوخی با خنده سه نفر همراه شد و در ادامه کریم باقری داستان قهرمانی سال پیش را شرح داد، داستان شبی که شجاع جام را به اتاق خود برد و با سروش رفیعی ویدیوهایی را ساختند که در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفت.

بعد از این صحبت ها بود که سیدجلال هم وارد بحث شد و گفت: «من هم مثل آقاکریم (هستم). جشن قهرمانی که تمام شد، رفتیم خانه و دیدیم بچه ها برایم ویدیو می‌فرستند و دیدم که شجاع جام را در دست دارد». 

 

شوخی های کریم باقری با شجاع خلیل زاده در حالی انجام شد که مربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت های خود از خلیل زاده تعریف کرد و گفت: «بعضی موقع ها هر کدام از ما اشتباهاتی داریم و شجاع هم یک مصاحبه ای زمان آقای کی‌روش انجام داد و از تیم ملی دورماند. اما در این سال ها حقش بود که در تیم ملی باشد اما الان باید در تیم ملی قرار گیرد. اگر من سرمربی تیم ملی باشم آقاسید (جلال حسینی) را هم دعوت می‌کنم چون عملکرد خیلی خوبی دارد». سیدجلال نیز تاکید کرد که «صددرصد در لیست تیم ملی» حضور خواهد داشت.

 

سوال بعدی عزیزی این بود که چرا سیدجلال برخلاف شجاع شوخ نیست؟ آقاکریم دراین باره گفت که اتفاقا سیدجلال هم شوخی می‌کند اما این کار را جلوی جوان ها انجام نمی‌دهد تا حرمت ها از بین نرود و مثلا با مازیار زارع و پژمان نوری که الان در ملوان هستند، حسابی شوخی می‌کند. سیدجلال نیز توضیح داد: «من کلا از اول این مدلی بودم، در خانه هم شوخی می‌کنم اما شخصیت جدی دارم و خیلی نمی‌توانم با آدم ها راحت باشم و زیاد اهل شوخی نیستم».

 

پیش تر که شجاع به همراه کمال کامیابی نیا در برنامه اینستاگرامی کریم باقری حضور یافته بود، کریم باقری با او شوخی های زیادی انجام می‌داد و شجاع هم با استقبال از آن، رابطه خوبش با مربی سرخ ها را نمایان می‌کرد و حالا شوخی و خنده خداداد و آقاکریم در غیاب خود او انجام شده است.

دیدگاه‌ها