کد خبر : 1702227 | 25 مرداد 1399 ساعت 17:01 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

باور داریم توان شکست هر تیمی در چین را داریم 

قطبی: ما باید بهترینِ خودمان باشیم و شانگهای بدترین ورژنش

سرمربی تیم فوتبال شیجیاژوانگ از مصاف تیمش با تیم دوم گروه B مسابقات لیگ چین به عنوان یک مسابقه هیجان انگیز برای تیمش یاد کرد.

قطبی: ما باید بهترینِ خودمان باشیم و شانگهای بدترین ورژنش 

به گزارش "ورزش سه"، افشین قطبی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر شانگهای SIPG تیم دوم جدول مسابقات گروه B سوپرلیگ چین که از 4 مسابقه قبلی 10 امتیاز کسب کرده، اینطور حرف هایش را با اشاره به هواداران تیمش شیجیاژوانگ آغاز کرد و گفت: عصر بخیر به تمام هواداران فوتبال در دنیا و به خصوص هواداران شیجیاژوانگ. 


او سپس در مورد بازی حرف هایش را آغاز کرد و گفت: ما نتایج فوق العاده‌ای در بازی های قبلی کسب کرده ایم و در مورد چالش جدیدمان که مسابقه با تیم صدرنشین جدول رده بندی است، بسیار هیجان زده ایم. ما در مقابل یکی از بهترین تیم های چین و شاید آسیا بازی داریم.


او ادامه داد: کادر فنی من، بازیکنان و مجموعه باشگاه صد در صد آماده این مسابقه هستند. ما آماده این چالش هستیم و احساس می کنیم که توان مقابله با تیم شانگهای را داریم. ما توانایی این را داریم که یک بازی کاملا رقابتی را روز آینده مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

 

1491694


سرمربی سابق فولادخوزستان با اشاره به شانس کم تیمش برای پیروزی در این مسابقه اشاره کرد و گفت: شاید مردم شانس کمی به ما برای پیروزی در این مسابقه بدهند ولی ما در گروهمان اعتقاد مشترکی داریم که می توانیم مقابل هر تیمی در فوتبال چین بازی خوبی انجام دهیم. پس ما واقعا انتظار بازی فردا را می کشیم.


قطبی سپس در پاسخ به سوالی درباره کیفیت موریکی بازیکن شیجیاژوانگ  اینگونه واکنش نشان داد: موریکی یکی از بازیکنان خاص و فوق العاده تیم من است؛ شاید یک چیز کمیاب. عشق او به بازی و صبر او در بازی قابل توجه و بیشتر از انتظار است. شماره 10 های چپ واقعی کمی در دنیای فوتبال وجود دارند. او متصل کننده تیم ما است و در حملات هم حضور دارد و گلزنی می کند و پاس گل می دهد و یکی از بازیکنان ویژه ما است. ما خوشحالیم که او را در کنارمان داریم.


سوال بعدی در مورد بازی برابر شانگهای که یکی از تیم های قدرتمند چین است، پرسیده شده و قطبی با آرامش در پاسخ به این سوال عنوان کرد: فکر می کنم هر بازی ویژگی های مختص به خودش را دارد. به خصوص با این برنامه ویژه. فکر می کنم تمام تیم ها برای ریکاوری مشکل بسیار زیادی را تجربه می کنند. با این حال شانگهای کیفیت بالایی دارد و ستاره های زیادی در این تیم بازی می کنند و در هر مسابقه ای به دنبال گلزنی و امتیاز گرفتن هستند. قطعا ما باید بهترین خودمان باشیم و آنها باید در بدترین ورژن خود باشند تا بتوانیم از آنها امتیاز بگیریم. اما چیزی که فوتبال را زیبا می کند همین است که هر تیمی می تواند برنده باشد.


تیم فوتبال شیجیاژوانگ در پایان هفته چهارم مسابقات با کسب 4 امتیاز شامل دو تساوی، یک شکست و یک پیروزی در رتبه چهارم جدول هشتم تیمی گروه دوم مسابقات قرار دارد.

دیدگاه‌ها