کد خبر : 1702234 | 25 مرداد 1399 ساعت 17:25 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

رودی گارسیا:

خوشحالم که بار دیگر با گواردیولا روبرو می شوم

سرمربی لیون از ملاقات دوباره با پپ گواردیولا ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالم که بار دیگر با گواردیولا روبرو می شوم

به گزارش "ورزش سه"، لیون پس از حذف یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امشب باید به مصاف منچسترسیتی برود در حالی که بسیاری شانسی برای این باشگاه قائل نیستند. تاکنون حضور پی اس جی، بایرن و لایپزیش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان قطعی شده است.

 

 

1072658

 

 

رودی گارسیا سرمربی لیون در نشست خبری پیش از بازی امشب به خبرنگاران گفت:« مصاف مرحله قبل‌مان با یوونتوس قطعاً به ما برای رویارویی با منچسترسیتی کمک خواهد کرد اگرچه همچنان این سیتی است که به‌عنوان تیم دارای بخت بیشتر برای صعود شناخته می‌شود. آنها کاملاً هماهنگ هستند و لیگ‌شان را هم بعد از وقفه ناشی از کرونا بسیار خوب به پایان رساندند.»

 

گارسیا ادامه داد:« منچستر ‌سیتی تیمی است که بهتر است به آمارش نگاه نیندازید. آنها در حفظ توپ و استفاده از آن تبحر دارند و بازیکنان‌شان هم از نظر فنی خارق‌العاده هستند. هر منطقه از این تیم می‌‌تواند برای ما خطرساز باشد، اما یک بار دیگر باید بگویم که ما هم باید باور داشته باشیم که می‌توانیم صعود کنیم و قدر فرصت‌های‌مان را بدانیم.

 

 

1519431

 

 

باید یک بازی شجاعانه را مقابل سیتی به نمایش بگذاریم، خوب دفاع کنیم و از همه مهم‌تر اینکه بدانیم با توپ چه کاری انجام دهیم. ما کاملاً آگاهیم که مقابل چه تیمی قرار است بازی کنیم، تیمی که تحت هدایت پپ گواردیولا یکی از بهترین مربیان دنیاست و بازیکنانی دارد که چه با توپ و چه بدون توپ خوب بازی می‌کنند.»

 

پپ گواردیولا:« بسیار خوشحالم که دوباره فرصت رویارویی با پپ گواردیولا را پیدا کرده‌ام. او در بارسلونا بعد با بایرن مونیخ و حالا با منچسترسیتی به سطحی فوق‌العاده رسیده؛ با این حال هنوز هم برای کسب موفقیت اشتیاق دارد و تیمش هم کاملاً مطابق میل وی برای پیاده‌سازی اهداف پیشگامانه‌اش بازی می‌کند.»

 

تیم‌های فوتبال لیون و منچسترسیتی از ساعت 23:30 امشب به مصاف هم می‌روند.

دیدگاه‌ها