کد خبر : 1702240 | 25 مرداد 1399 ساعت 17:30 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات رییس کبدى با مدیرکل توسعه وزارت ورزش

دکتر عباس اورسجی رئیس و کمال سعدی آل کثیر مسئول کمیته جوانان ظهر امروز شنبه 25 مردادماه با دکتر حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص همکاری های گسترده دیدار و گفتگو کردند.

ملاقات رییس کبدى با مدیرکل توسعه وزارت ورزش

به گزارش "ورزش سه" از روابط عمومی فدراسیون کبدی، دکتر اورسجی با هدف تعامل هرچه بیشتر با وزارت ورزش و جوانان در زمینه همگانی کردن رشته کبدی ظهر امروز به همراه کمال سعدی آل کثیر رئیس کمیته جوانان فدراسیون با دکتر حمید بنی تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار برنامه های همگانی فدراسیون کبدی و پویش هایی که این روزها با توجه به ویروس کرونا برای تمامی استان ها در نظر گرفته شده است مطرح گردید که با استقبال و حمایت دکتر بنی تمیم نیز همراه بود و وی اعلام کرد: وزارت ورزش از برنامه هایی که به رشد و توسعه ورزش همگانی در بین خانواده منجر شود حمایت های لازم را انجام خواهد داد و یکی از رشته هایی که مورد حمایت همه جانبه وزارتخانه است رشته زیبا و بومی کبدی است که می تواند نقش موثری در سلامت خانواده های ایرانی داشته باشد.

بنی تمیم در پایان گفت: رشته کبدی در کنار مبحث قهرمانی در زمینه همگانی و استعدادیابی هم جزو فدراسیون های موفق کشور در این چند سال گذشته است و این عملکرد خوب فدراسیون در تخصیص بودجه مناسب تاثیرگذار خواهد بود.

دکتر اورسجی هم ضمن تشکر از حمایت های مدیرکل توسعه ورزش همگانی از جدیت فدراسیون و هیات های استانی در سال جاری برای توسعه پایدار کبدی در سراسر کشور گفت: امسال قصد داریم با کمک مربیان سازنده خود در استان های مختلف ورزش کبدی را به شکل های مختلف برای خانواده ها تعریف کنیم و این رشته اصیل ایرانی را با یک برنامه منسجم وارد سبد ورزش خانوارها کنیم.

کمال سعدی آل کثیر رئیس کمیته جوانان نیز ضمن تقدیر از حمایت های دکتر بنی تمیم گفت: کمیته جوانان فدراسیون در کنار کمیته همگانی برنامه های بسیار مدون و متنوعی برای جوانان کبدی کار سراسر کشور دارد و ان شالله قصد داریم اوقات فراغت کبدی کاران جوان را به بهترین شکل ممکن پر کنیم.

 

دیدگاه‌ها