کد خبر : 1702246 | 25 مرداد 1399 ساعت 18:27 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی بن عطیه:

اینتر برای اشرف حکیمی بهترین انتخاب بود

ستاره مراکشی سابق یوونتوس و بایرن معتقد است اشرف حکیمی بهترین انتخاب ممکن را داشت و در اینتر به موفقیت خواهد رسید.

اینتر برای اشرف حکیمی بهترین انتخاب بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی بن‌عطیه مدافع سابق تیم‌های رم و یوونتوس درباره استعدادهای نسل جدید مراکش صحبت کرد. او می‌گوید حکیم زیاش قرار بوده به رم بپیوندد و اشرف حکیمی هم بابت پیوستن به اینتر انتخاب خوبی کرده است.

زیاش پس از درخشش در آژاکس از فصل بعد برای چلسی توپ خواهد زد و اشرف حکیمی هم پس از دو سال حضور قرضی در دورتموند با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو به اینتر پیوست.

 

 

1510298

 

 

 بن عطیه در جدیدترین گفت و گوی خود با گازتا دلو اسپرت درباره حکیم زیاش و پیوستن این بازیکن به رم گفت:« چند سال پیش قصد داشتم حکیم زیاش را متقاعد کنم به رم بپیوندد و او هم از این مسئله استقبال کرد. به فرانچسکو توتی و ادین ژکو گفتم زیاش بازیکنی است که به او در رم نیاز است. توتی هر کاری کرد تا زیاش به رم بپیوندد اما پالوتا او را گران خواند و نگذاشت زیاش به رم بیاید.»

 

 

1507956

 

 

بن عطیه درباره اشرف حکیمی که به جای بازگشت به رئال راهی اینتر شد نیز گفت:« حکیمی بین بازیکنان مراکشی نسل فعلی یک جواهر است. او بین 5 مدافع هافبک برتر اروپای چند سال اخیر قرار دارد. رقیب او در این پست ترنت الکساندر آرنولد است.

حکیمی قبل از انتقالش با من تماس گرفت و به او گفتم حضور در ایتالیا بهترین انتقال ممکن برای او است. اینتر به او بابت رشد از نظر تاکتیکی کمک می‌کند. همه او را می‌خواستند؛ از پاری سن ژرمن گرفته تا بایرن مونیخ اما اشرف می‌تواند در ایتالیا بازیکن کامل تری شود. مخصوصا زیر نظر مربی ای مانند آنتونیو کونته.»

دیدگاه‌ها