کد خبر : 1702274 | 25 مرداد 1399 ساعت 20:10 | 88.4K بازدید | 9 دیدگاه

پایان بارسلونای مسی؛ هواداران رای دادند (عکس)

هواداران بارسلونا معتقد هستند که دیگر نمی توان به لیونل مسی به عنوان تنها مهره تاثیر گذار برای موفقیت در همه جام‌ها اتکا کرد.

پایان بارسلونای مسی؛ هواداران رای دادند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست باور نکردنی شب گذشته بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا چند متهم درجه یک داشته است. اکثریت قریب به اتفاق هواداران بارسا مدیریت این تیم را مقصر این اوضاع تلقی می کنند و برخی دیگر نیز معتقد هستند که سرمربی و بازیکنان باعث رقم خوردن این شکست فاجعه آمیز شده اند.

در ساعات گذشته صحبت های زیادی در رابطه با تغییرات احتمالی باشگاه بارسلونا به گوش رسیده است. از انتخاب سرمربی جدید گرفته تا تمایل هواداران بلوگرانا به برگزاری انتخابات زودهنگام.


در واقع اینطور به نظر می‌آید که بارسایی ها از ضعف های مدیریتی جوزپ بارتومئو و اطرافیانش به ستوه آمده‌اند و خواهان ایجاد تغییرات گسترده هستند؛ موضوعی که حالا به بازیکنان بلوگرانا نیز نفوذ کرده تا جایی که جرارد پیکه شب گذشته علنا خواهان تغییرات بزرگ در باشگاه شد.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که بارسای تحت سلطه لیونل مسی به پایان خود رسیده است. فوق ستاره آرژانتینی اگرچه هنوز یک بازیکن کارگشا و تعیین کننده محسوب می‌شود اما با توجه به شناخت حریفان از سبک بازی بارسلونا دیگر نمی توان از لئو به عنوان تنها مهره قابل اتکا برای پیروزی در همه مسابقات نام برد.

 

حالا و در همین رابطه نشریه لا ونگواردیا که از اعتبار بالایی نیز برخوردار است، سه نظر سنجی مطرح کرده که با پاسخ جالب هواداران بارسا روبرو بوده است.

 

 

بارسلونای لیونل مسی به پایان رسیده است؟

 

1519828

 

 

آیا برگزاری انتخابات در مقطع کنونی لازم است؟

 

1519829

 

 

آیا بارسلونا فصل آینده باید سرمربی دیگری داشته باشد؟

 

1519830

 

دیدگاه‌ها