کد خبر : 1702357 | 25 مرداد 1399 ساعت 23:21 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: چطور دل‌تان می‌آید پیکان سقوط کند

هافبک پیکان بعد از تساوی تیمش، ابراز امیدواری کرد در هفته پایانی سند بقای تیمش را دریافت کنند.

کریمی: چطور دل‌تان می‌آید پیکان سقوط کند

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در دیدار مقابل استقلال موفق شد حریف را در دستیابی به پیروزی ناکام کند و شانس خود برای بقا را افزایش دهد. امیرحسین کریمی، هافبک پیکانی‌ها در پایان بازی درباره این بازی گفت: بدشانس بودیم و روی یک صحنه گل دریافت کردیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که متاسفانه در گل کردن ناکام ماندیم. این حداقل استحقاق ما از این بازی بود و از تساوی هم البته ناراضی نیستیم و برای بازی پایانی با انگیزه بیشتر تلاش خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: باید از کادرفنی و بازیکنان و خصوصا مدیریت باشگاه تشکر کنم که طی مدت اخیر تلاش زیادی داشته‌اند تا شرایط به سود تیم باشد و بتوانیم گذشته را جبران کنیم. طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی رسیدیم و تنها برابر پرسپولیس شکست خوردیم که یک سری اشتباهات باعث آن شد. با این حال هنوز سرنوشت بقا دست خودمان است و برای آن خواهیم جنگید.

کریمی درباره احتمال سقوط تیمش نیز گفت: با تمام احترامی که برای دیگر تیم‌ها قائل هستم، باید بگویم که پیکان واقعا استحقاق حضور در اینجای جدول را ندارد و نمایش ما طی هفته‌های اخیر نیز همین موضوع را به اثبات می‌رساند. واقعا دل‌تان می‌آید پیکان با این عملکرد فارغ از بدشانسی‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم سقوط کند. ما مسلما هرگز این تفکر را نخواهیم داشت و برای بقا می‌جنگیم و قطعا آن را به دست خواهیم آورد.

 

وی درباره دیدار سخت هفته پایان مقابل سپاهان گفت: ما از نام حریفان نمی‌ترسیم و همه چیز داخل زمین مشخص خواهد شد. اگر خوب باشیم و از موقعیت سود ببریم قطعا شانس بقا خواهیم داشت. نباید سرنوشت بقا را به دست تیم‌های دیگر بدهیم. سپاهان برای دستیابی به سهمیه می‌جنگد. خودم در آن تیم حضور داشتیم و هواداران این تیم تنها به اهداف بزرگ فکر می‌کنند. ما باید یک نمایش کم نقص دیگر داشته باشیم و امیدوارم در نهایت شرایط به شکلی رقم بخورد که در لیگ بمانیم.

دیدگاه‌ها