کد خبر : 1702383 | 26 مرداد 1399 ساعت 00:29 | 84.4K بازدید | 7 دیدگاه

پرونده دستیاری باقری بسته شد؛

آقا کریم به خاطر دلواپسان به تیم ملی نمی‌رود

کریم باقری در آخرین گفتگوی خود موضوع همکاری با تیم ملی به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ را به نوعی خاتمه یافته تلقی کرد.

آقا کریم به خاطر دلواپسان به تیم ملی نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در در اوایل اسفندماه گذشته و پیش از همه‌گیری گسترده کرونا در کشور، آخرین مذاکرات مربوط به جذب کریم باقری به عنوان مربی تیم ملی انجام شده و وی با سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ عکس یادگاری گرفته بود اما با گذشت شش ماه باقری هنوز به عنوان دستیار در پرسپولیس به فعالیت مشغول است و در گفتگوی امروزش با برنامه شب‌های فوتبالی اینطور به نظر می‌رسد که او با توجه به شرایط ترجیح می‌دهد در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد.

 

ایده حضور باقری در تیم ملی ابتدا از سوی دراگان اسکوچیچ و کمیته‌ تیم‌های ملی و سپس مدیران بالادستی فدراسیون مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت و در جلسه‌ای که بین اسکوچیچ و باقری برگزار شد، در نهایت تفاهم بود؛ با این حال با گذشت زمانی نزدیک به شش ماه تحرکی خاصی از سوی فدراسیون فوتبال انجام نشده و ظاهرا با درخواست مالی باقری موافقت نشده تا این مربی با توجه به قراردادش با پرسپولیس همچنان به کارش در کادرفنی یحیی گل محمدی ادامه بدهد.

 

باقری در این‌باره به شب‌های فوتبالی گفت: وقتی با آقای اسکوچیچ صحبت کردم، ایشان گفت مشتاق هستم کنار ما باشی و کار بکنی ولی من گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم. گفتم تمام صحبت هایی که با من می شود را باید با باشگاه انجام دهید. البته ایشان مشکلی با اینکه من به صورت پاره‌وقت و در کنار اردوهای تیم ملی باشم، نداشتند و حتی گفتند در زمان اردو مثل بازیکنان به تیم ملی بیایم و برگردم که آقای انصاری فرد این موضوع را پذیرفتند اما من دوست نداشتم و ندارم به این شکل کار کنم. به هر حال آدم دلواپس در فوتبال ایران زیاد است و خیلی‌ها درباره این موضوع صحبت کردند و مطلب نوشتند که نباید دو جا باشم و باید در یک تیم تمرکز کنم که اتفاقا حق با آن‌هاست؛ من هم فکر نمی‌کنم بودن در کنار تیم ملی در این وضعیت خیلی مناسب باشد.

 

وی افزود: وقتی آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شدند از من خواستند تا در کنار او باشم اما من تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بودم و گفتم که نمی توانم بیایم؛ من خودم ضمن اینکه یک سال دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارم، واقعا راضی نیستم این مدلی بخواهم کار کنم که فقط در اردوهای ملی در کنار تیم باشم.

دیدگاه‌ها