کد خبر : 1702437 | 26 مرداد 1399 ساعت 10:25 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد شیخ دیاباته؛ ما افشا نکردیم

افشای قرارداد شیخ دیاباته تبعات خاصی را برای باشگاه استقلال به همراه داشته و این باشگاه هم چنان به دنبال سرنخ هایی است که متوجه شود اسناد باشگاه چطور به بیرون درز پیدا می کند.

قرارداد شیخ دیاباته؛ ما افشا نکردیم 

به گزارش "ورزش سه"، البته مشابه این اسناد در گذشته منتشر شده بود و این می تواند بیانگر این موضوع باشد که اخبار از داخل به بیرون درز پیدا می کند. اما جدا از باشگاه استقلال نهاد دیگری که از اسناد قرارداد بازیکنان مطلع اند سازمان لیگ و اداره مالیات هستند. به این دلیل که یک نسخه از قرارداد بازیکنان با باشگاه ها در اختیار سازمان لیگ و یک نسخه دیگر برای تعیین مالیات در اختیار اداره مالیات قرار می گیرد. 

در صحبت های صورت گرفته از سوی مدیران سازمان لیگ با مدیر عامل باشگاه استقلال به این باشگاه اطمینان خاطر داده شد که قرارداد بازیکنان همه تیم های لیگ برتری نه فقط شیخ دیاباته در سازمان لیگ محرمانه است و سازمان لیگ به هیچ وجه آن را در اختیار رسانه قرار نمی دهد؛ همان طور که در فصل اخیر قرارداد هیچ بازیکنی رسانه ای نشده است. سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات حتی در این باره مصاحبه کرده و گفته سازمان لیگ امانتدار خوبی در حفظ و عدم افشای قرارداد باشگاه ها با بازیکنان است و هیچ قراردادی تا اکنون به بیرون درز پیدا نکرده است. 

 

جالب اینکه تا چند سال پیش قرارداد بازیکنان همه تیم های لیگ برتری به طور رسمی در سایت رسمی سازمان لیگ افشاء می شد؛ کاری که در کمتر لیگی در دنیا انجام می شود و مبالغی که در خصوص بازیکنان اعلام می شود پول خرید آنها است که بین باشگاه ها رد و بدل می شود نه دستمزد بازیکنان. به هر صورت شیخ دیاباته بعد از افشای قرارداد خود گفت انگیزه ام برای ارایه بازی های بهتر برای استقلال بیشتر شده است. 

 

با اطمینان خاطر که سازمان لیگ به باشگاه استقلال داده حالا این باشگاه باید به دنبال سرنخ های افشای قرارداد در جای دیگری باشد.

دیدگاه‌ها