کد خبر : 1702452 | 26 مرداد 1399 ساعت 11:37 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

این نه راه رشتی‌ها است و نه راه کرمانی‌ها؛

تکذیب پاداش 500 میلیونی مس برای بردن آلومینیوم

باشگاه مس کرمان می‌گوید هیچ گونه پاداشی برای پیروزی داماش مقابل آلومینیوم در نظر نگرفته است.

تکذیب پاداش 500 میلیونی مس برای بردن آلومینیوم 

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز آخرین هفته از رقابت های لیگ یک در شرایطی برگزار می شود که سه تیم آلومینیوم اراک، مس کرمان و خوشه طلایی ساوه همچنان شانس رسیدن به لیگ برتر را دارند.


برای برگزاری هفته پایانی شاگردان مجتبی حسینی به تبریز سفر کرده اند و باید به مصاف علم و ادب بروند و همزمان تیم آلومینیوم اراک در خانه از داماش پذیرایی می کند و خوشه طلایی هم در تهران از ساعت 20 مقابل هوادار صف آرایی خواهد کرد.


مس با توجه به شکستی که هفته گذشته در کرمان مقابل آلومینیوم تجربه کرد، حالا نیاز دارد که با توجه به تفاضل گل بهتر این تیم اراکی، در صورت پیروزی هر دو تیم، بازی مقابل علم و ادب را با سه گل بیشتر نسبت به شاگردان رسول خطیبی تمام کند و به همین دلیل نمایشی که داماش در اراک مقابل آلومینیوم ارائه می کند، در سرنوشت لیگ یک بسیار تاثیرگذار است.


در همین راستا مدتی است که شنیده می شود، باشگاه مس کرمان پاداشی 500 میلیون تومانی برای داماشی ها در نظر گرفته تا با تمام وجودشان مقابل آلومینیوم بازی کنند؛ این البته موضوعی است که امروز و دقایقی پیش توسط باشگاه مس کرمان تکذیب شد و آنها اطلاعیه ای به شرح زیر در مورد آن منتشر کردند.


«  به نظر می رسد این خبر از منابعی منتشر شده باشد که خود برای گرفتن نتیجه از همین اصول وعده و حاشیه سازی پیروی می کنند اما نه باشگاه مس کرمان و نه تیم فوتبال شریف داماش گیلان هیچ گاه برای گرفتن نتیجه از این راه های غیر متعارف پیروی نمی کنند و قیمت شرافت و جوانمردی را بسیار بالاتر از رقم سنگین اعلام شده می دانند. قطعا غیرت رشتی تیم داماش گیلان و شرافت پاک کرمانی سرلوحه هر دو تیم در بازی های امروز خود می باشد و بر همین اساس با تمام توان خود در بازی های امروز خود خواهند جنگید و در روزگاری که بسیاری همه چیز را با سنگ محک پول، چوب حراج می زنند، این طریقت جایی در مرام مردمان کرمان و تیم آن ها ندارد.»

دیدگاه‌ها