کد خبر : 1702623 | 27 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح برونو فرناندس درباره درگیری‌اش با لیندلوف

برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد درباره درگیری اش با هم تیمی خود ویکتور لیندلوف در جریان شکست 2-1 دیشب مقابل سویا توضیح داد.

توضیح برونو فرناندس درباره درگیری‌اش با لیندلوف

به گزارش "ورزش سه"، در جریان شکست 2-1 منچستریونایتد مقابل سویا در بازی دیشب دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و ناکامی شیاطین سرخ در رسیدن به فینال رقابتها، صحنه درگیری بین برونو فرناندس و ویکتور لیندلوف بازیکنان یونایتد بعد از گل کلیدی ای که این تیم دریافت کرد بسیار خبرساز شده است.

 

اما فرناندس در پایان بازی در توضیح این درگیری سعی کرد آن را کم اهمیت جلوه دهد. در بازی دیروز با اینکه فرناندس خیلی زود برای یونایتد گلزنی کرد ولی این سویا بود که در نهایت 2-1 به پیروزی رسید. بعد از گل پیروزی بخش سویا در دقیقه 78 تسوط لوک دی یونگ، در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که فرناندوس و لیندلوف در حال درگیری لفظی هستند. به نظر می رسید آنها بر سر اینکه کدامیک از آنها با اشتباه خود عامل دریافت این گل بوده اند با هم در حال درگیری هستند.

 

1520322

 

فرناندس در پایان بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران ضمن اعلام اینکه صحبتهایش با لیندلوف عادی بوده گفت: " وقتی تیمی گل می خورد این چیزها عادی است. مساله این نیست که بین من و ویکتور مشکل وجود دارد. اتفاقی که بین من و او افتاد طبیعی است. این اتفاقها در فوتبال بارها افتاده. ما باید اشتباهاتی که همه مرتکب می شوند را ببینیم و پیشرفت کنیم".

 

1520341

 

فرناندس در ادامه صحبتهایش درباره نتیجه بازی و عملکرد یونایتد گفت: " ما خیلی خوب شروع کردیم. عالی بازی کردیم و موقعیتهای زیادی خلق کردیم. ولی در فوتبال تنها خلق موقعیت کافی نیست. ما در جلوی دروازه فرصتهای زیادی از دست دادیم و این برایمان گران تمام شد".

 

 

دیدگاه‌ها