کد خبر : 1702644 | 27 مرداد 1399 ساعت 11:32 | 78K بازدید | 8 دیدگاه

شهریار در گری- سیلور استایل مد

دوری از فوتبال چهره دایی را عوض کرد(عکس)

علی دایی هرچقدر هم که سعی کند از فوتبال فاصله بگیرد اما فوتبال ایران نمی تواند روزهای زیادی را بدون بی خبری از این ستاره بزرگش سپری کند.

دوری از فوتبال چهره دایی را عوض کرد(عکس)

به گزارش" ورزش سه" علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس و این فصل نساجی ، به دیدار علی دایی مربی سابقش رفته و در کنار او عکس یادگاری گرفته است. حقیقی که بخصوص بعد از جام جهانی 2014 به عنوان یکی از خوش قیافه ترین و جذاب ترین بازیکنان فوتبال ایران نامش مطرح شد در این عکس کنار کسی ایستاده که در جامعه فوتبال ایران سال ها است به خاطر نوع لباس پوشیدن و هیبتی که دارد به عنوان یک ستاره خوش پوش و خوش تیپ از او صحبت می شود.


این عکس اما خاطرات و اتفاقات جالبی را به یاد می آورد. حقیقی زمانی که یک بازیکن نوجوان در پرسپولیس بود علاقه زیادی به دایی داشت و حتی عکسی از او هست که در کنار دایی که ستاره آنزمان فوتبال ایران بود با لباس تیم ملی گرفته است. بعدها وقتی حقیقی هجده سالش بود در بازی حساس پرسپولیس برابر سایپا ، پنالتی دایی که آقای گل فوتبال جهان بود گرفت. سپس دایی سرمربی پرسپولیس شد و از حقیقی به عنوان یک دروازه بان جوان حمایت کرد. در دربی 69 که اولین دربی علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس بود وقتی حقیقی و شیث در حین مسابقه با هم درگیر شدند دایی پشت دروازه بان تیمش ایستاد.

 

1520378


در مقطعی دیگر وقتی علیرضا حقیقی از روبین کازان به پرسپولیس برگشت با استقبال دایی روبرو شد اما بعد از اتفاقاتی که در بازی راه آهن افتاد او را از تیم کنار گذاشت. از آن اتفاق بیش از شش سال می گذرد، در این سال ها اتفاقات زیادی هم برای دایی و حقیقی در فوتبال رخ داده است اما آنچه اهمیت دارد این است که آن احساس و علاقه ای که در عکس نوجوانی حقیقی در کنار دایی دیده می شود به مراتب قوی تر و مثبت تر در عکس جدید دیده می شود.


دایی البته که قدم به 51 سالگی گذاشته و در حدود بیست سال از علیرضا حقیقی 32 ساله بزرگتر است. او  مثل خیلی دیگر از سلبریتی های جهان در دوران قرنطینه و شیوع کرونا تغییر چهره داده است، او برای اولین بار ریش و سبیلش که کاملا سفید شده اند را نتراشیده است. او که همیشه به دلیل لباس هایی که می پوشد هم معروف است ، این بار با انتخاب تونالیته ای از رنگ های خاکستری ، به نوعی با رنگ مو و ریش و سبیلش هماهنگ پوشیده  و این کمی چهره متفاوتی را از علی دایی ساخته است.

 

1520380


این تصویر، یک علی دایی جاافتاده و با تجربه را نشان می دهد که انگار فاصله از فوتبال باعث شده پوشش و تیپ و قیافه میانسالی را انتخاب کند. حتی در نو ایست او می توان دید که آن هیجان و انرژی غیرقابل مهاری که او همیشه در فضای فوتبال –چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی- داشت ، جای خودش را به نوعی آرامش حاصل از تجربه داده است.


اینکه او با انتخاب لباس هایی که بیشتر موجب راحتی کسی که پوشیده هستند تا نگاه تحسین برانگیز دیگران را جلب کند یک شمایل متفاوت از خودش را به نمایش می گذارد. بازگشت او به فوتبال شاید این تغییراتی که در تیپ و چهره اش مشخص است را نیز در سبک کاری و رفتاری درمربیگری و تصمیمات فوتبالی اش نیز نشان بدهد.

 

1520379


البته که فوتبال ایران بدون حضور چهره ای مثل علی دایی چیزی کم دارد؛ او مهمترین ورزشکار ایرانی است کسی که هنوز بعد از گذشت سال ها که از دوران فوتبالش می گذرد کماکان در سرلیست مشاهیر ورزشی ایران در عرصه بین الملل قرار دارد.
در روزهایی که ورود به سطح اول فوتبال ایران برای غیرفوتبالی ها آسان تر از هر زمان دیگری است بیرون نشستن اجباری افرادی مثل دایی معنایی جز بی اعتنایی به سرمایه های این ورزش ندارد.

دیدگاه‌ها