کد خبر : 1702711 | 27 مرداد 1399 ساعت 22:50 | 91.2K بازدید | 18 دیدگاه

پایان کابوس وار مرد اسپانیایی؛

رسمی؛ کیکه ستین از بارسلونا اخراج شد

با تایید باشگاه بارسلونا کیکه ستین پس از تنها 8 ماه، از پست سرمربیگری آبی اناری ها اخراج شد.

رسمی؛ کیکه ستین از بارسلونا اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا جمعه شب به بدترین شکل ممکن برابر بایرن تحقیر شد و با شکست 8-2 از لیگ قهرمانان کنار رفت. بارسا در 4 سال گذشته همواره با ثبت شکست هایی سنگین از لیگ قهرمانان حذف شده و باخت به بایرن در واقع ته ماجرا برای بلوگرانا بود و این تیم به آخر خط رسیده است.

 

 

1520530

 

 

پس از سنگین ترین شکست تاریخ بارسلونا در لیگ قهرمانان دیگر راهی برای نجات کیکه ستین نبود. او که ژانویه گذشته جانشین ارنستو والورده شد، نتوانست به وعده های خود عمل کند و نه تنها تیم با او پیشرفتی نداشت که به بدترین شکل ممکن نیز در لیگ قهرمانان حذف شد. پس از ناکامی در لالیگا بارسلونا در لیگ قهرمانان هم 8-2 به بایرن باخت تا زلزله ای در این باشگاه اتفاق بیفتد.

 

ستین همین هشت ماه پیش بود که جانشین ارنستو والورده شد و با وجود اینکه یک سال دیگر قرارداد داشت در نهایت امروز و پس از جلسه هیئت مدیره بارسلونا رسما از سمتش برکنار شد.

 

در بیانیه باشگاه بارسلونا پیرامون این تصمیم آمده است: " هیئت مدیره تصمیم گرفته که کیکه ستین از هدایت تیم اول برکنار شود. این اولین تصمیم در چهارچوب بازسازی گسترده تیم اول به حساب می‌آید. همچنین نام مربی جدید طی چند روز آینده اعلام خواهد شد."
 

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه اذعان شده که برخلاف شایعات قبلی انتخابات زودهنگام در کار نخواهد بود و جوزپ بارتومئو تا 15 مارس مصادف با 25 اسفند ماه که تاریخ انتخابات جدید خواهد بود، رئیس بارسلونا باقی خواهد ماند. نکته قابل ذکر دیگر این که اریک آبیدال نیز تا آن زمان به کار خود به عنوان مدیر ورزشی بارسا ادامه خواهد داد.

 

ستین در 25 بازی روی نیمکت بارسلونا نشست که حاصل کار کسب 16 پیروزی، چهار تساوی و پنج باخت بود و بارسا با او متوسط 2.08 امتیاز از هر بازی گرفت. ماموریت او فتح لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان بود که در همه آنها ناکام ماند.

 

 

1511848

 


در مورد جانشینان او در بارسا حرف و حدیث زیاد است و از رونالد کومان به عنوان جدی ترین گزینه سرمربیگری بارسا نام برده می شود.

دیدگاه‌ها