کد خبر : 1702726 | 27 مرداد 1399 ساعت 18:15 | 44.4K بازدید | 1 دیدگاه

ناگلزمن:

راه بردن PSG را می دانم؛ باخت بارسا شوکه ام کرد

یولیان ناگلزمن فردا در بازی لایپزیش و پی اس جی حساس ترین بازی دوران مربیگری اش را پیش رو دارد.

راه بردن PSG را می دانم؛ باخت بارسا شوکه ام کرد

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در میان شگفتی توانست اتلتیکو را از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف کرده و 11 سال پس از تاسیسش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

شاکردان یولیان ناگلزمان مربی جوان 33 ساله فردا باید به مصاف پی اس جی بروند و در صورت پیروزی راهی فینال خواهند شد.

 

 

1519322

 

 

ناگلزمان که به یک مربی شاخص در فوتبال اروپا تبدیل شده، در مورد بازی فردا گفت:« کار تیمی اهمیت بالایی در بازی فردا دارد. ابتدا باید مانع این شویم که پی اس جی توپ های عمقی ارسال کند. پی اس جی اهداف تعیین شده ای در زمین دارد و سعی می کنند مقابل زنجیره دفاعی پاسکاری کرده و فضای خالی پیدا کنند. ما هم برای مقابله به روش بازی پی اس جی ایده خاصی داریم و می خواهیم هیچ فضایی به آنها ندهیم. آنها بازیکنان بسیار باکیفیت و البته سریعی در اختیار دارند.»

 

ناگلزمن ادامه داد:« در برخی زمینه ها پی اس جی توقف ناپذیر نشان می دهد. وقتی بازیکنی مثل امباپه در اختیار دارید که سرعتش از تمامی بازیکنان ما بیشتر است، طبعا اگر فرصت نفوذ پیدا کند، مهارش غیرممکن خواهد بود. ایمان دارم که قدرت ضربه زدن به حریف را داریم، اگر بتوانیم بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم و شانس های گل خلق کنیم.»

 

 

1520491

 

 

ناگلزمان همچنین به دفاع از پپ گواردیولا سرمربی سیتی پرداخت که تیمش با شکست از لیون در یک چهارم نهایی نتوانست راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

پپ پس از بازی در پاسخ به انتقادات از برنامه های تاکتیکی اش گفت که در خیلی از بازی ها تاکتیک اهمیت چندانی ندارد. ناگلزمان در این رابطه گفت:« نمی توانم در مورد پپ قضاوت کنم چرا که نمی دانم چقدر با سه دفاع تمرین کرده اند. معتقدم سیتی چه با سه دفاع بازی کند چه با 4 دفاع، خللی در عملکرد کوین دی بروینه ایجاد نخواهد کرد. در نهایت بسیاری از بازی ها را جزئیاتی اندک تعیین می کنند و خیلی آسان است که در پایان بازی ها شکل و برنامه تاکتیکی یک تیم را زیر سوال ببریم. اگر ببریم، همه می گویند تاکتیکی در سطح جهانی داشته ایم و برعکس. در لیگ قهرمانان گاهی یک مربی مجبور می شود از سیستمی استفاده کند که در بازی های لیگ استفاده نکرده است.»

 

 

1519670

 

 

ناگلزمن در مورد شکست سنگین 8-2 بارسا از بایرن گفت:« بایرن به طرزی باورنکردنی خوب بود. تمام بازیکنانش برای گلزنی و پیروزی حریص بودند و از لحاظ جدیت در بالاترین سطح ظاهر شدند. صادقانه بگویم که بارسا هم واقعا بد بود. بازیکنان شان به نظر از لحاظ ذهنی کاملا درگیر بودند و سرحال نبودند. این از تمامی حرکات شان مشخص بود.

بعد از زدن گل تساوی، بارسا یکی دو موقعیت خوب داشت ولی سپس هیچ. دریافت هشت گل در چنین سطحی از رقابت ها خیلی زیاد است و هیچکس انتظارش را نداشت. نمی خواهم قدرت بایرن را زیر سوال  ببرم چون بی نهایت قدر بودند ولی بارسلونا هم در روز خودش نبود. واقعا از نتیجه پایانی شوکه شدم.»

 

دیدگاه‌ها