کد خبر : 1702814 | 28 مرداد 1399 ساعت 11:51 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

رادو: خیال هواداران راحت، من حرفه ای هستم!

بوژیدار رادوشوویچ به هواداران پرسپولیس وعده داد که دوباره فرم خوب گذشته خود را پیدا خواهد کرد.

رادو: خیال هواداران راحت، من حرفه ای هستم!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته های اخیر عملکرد مطلوبی در خط دفاعی نداشته و با دریافت سه گل از تیم گل گهر سیرجان، شکست مقابل ذوب آهن و توقف برابر نساجی، هفته های پس از قهرمانی را سپری کرده است. در این مدت بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان پرسپولیسی ها بود و اگرچه روی بیشتر گل های مقصر نبود اما در مظان اتهام از سوی برخی هواداران و رسانه ها قرار گرفت، تا جایی که حتی عده ای او را در سطح پیراهن شماره یک سرخ ها ندانستند و از گزینه های جدید سخن به میان آوردند.

 

اما در بین هواداران تیم پرسپولیس رادوشوویچ همچنان هواداران بسیار زیادی دارد. طرفدارانی که در شبکه های اجتماعی به ستایش بوژیدار پرداخته‌اند و اعتقاد دارند که این گلر کروات چهار فصل بدون حاشیه را سپری کرده و همیشه عملکرد مطمئنی داشته و حالا این بازی های تشریفاتی سنجه خوبی برای سنجش توانایی اش به حساب نمی‌آیند.

 

رادو خود این روزها تلاش می‌کند تا با تمرین به فرم ایده آل خود برسد تا بتواند حتی در روزهای لغرش خط دفاعی، از دروازه سرخ ها پاسداری کند. او علاقه ای به مصاحبه درباره این روزهای پرسپولیس ندارد اما درباره وضعیت سرخ ها می‌گوید: «مسابقات قهرمانی لیگ برتر برای ما تمام شده و ما جام قهرمانی را کسب کردیم اما در بازی آخر هم می‌خواهیم عملکرد خوب خود را ادامه دهیم. ما باید از گذشته درس بگیریم و سعی کنیم راه موفقیت و پیروزی را دوباره پیدا کنیم. من فکر می‌کنم در چند بازی تمرکز خود را از دست دادیم و نتیجه را واگذار کردیم که این اصلا برای تیمی نظیر پرسپولیس خوب نیست.»

 

1513542

 

او درباره عملکرد خود توضیح می‌دهد: «من به خصوص در دو بازی اخیر از خودم راضی نبودم و از خودم انتظار دارم که هر بازی بهترین فرمم را نشان دهم که اینطور نشد. اما من به توانایی ام اعتقاد دارم و دوباره خواهم توانست که راه را مثل گذشته پیدا کنم و به فرم ایده آل برسم. چیزی که هواداران پرسپولیس هم می‌خواهند.»

 

بوژیدار در مورد تمریناتش نیز افزود: «یک مربی دروازه بان های برجسته به نام داوود فنایی در تمرینات حضور دارد و خیالم از این بابت راحت است. ما تا آنجا که می‌توانیم تلاش خواهیم کرد تا به فرم گذشته برگردیم و حساسیتی هم در این زمینه وجود ندارد چون فوتبال است و بالاپایین های خودش را دارد. من حرفه ای هستم و مطمئن باشید اوضاع مثل گذشته خواهد شد.»

 

دروازه بان کروات پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد دربی هم گفت: «من کری نمی‌خوانم و درباره بازی با استقلال و لیگ قهرمانان آسیا بعد از بازی صحبت خواهم کرد. ما آماده هر بازی هستیم و دوست دارم از هواداران و کادرفنی و بازیکنان هم تشکر کنم که همیشه از من حمایت کرده اند. هواداران همیشه به من لطف داشته اند و آن ها بدانند که رادو دوستشان دارد و خیالشان راحت باشد».

دیدگاه‌ها