کد خبر : 1702862 | 28 مرداد 1399 ساعت 15:34 | 183K بازدید | 4 دیدگاه

شمارش معکوس در روزنامه‌های پرتغال؛

طارمی در آستانه قرارداد با قهرمان سابق اروپا

انتقال مهدی طارمی به پورتو و ادینسون کاوانی به بنفیکا، این روزها جذاب‌ترین و پر سر و صداترین اخبار فوتبال پرتغال هستند.

طارمی در آستانه قرارداد با قهرمان سابق اروپا

به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر سایت‌های مختلف فوتبال پرتغال نظیر آبولا، روزنامه های این کشور نیز مهدی طارمی را روی جلد خود برده اند تا به یکی از خریدهای پر سر و صدای پورتو سرشناس ترین تیم لیگ پرتغال اشاره کنند.


پورتو تصمیم خود را گرفته و از مبلغ 10 میلیون یورو که برای دو ستاره تیم ریو آوه یعنی طارمی و سانتوس همبازی او در نظر گرفته، مبلغی بین 5 تا 6 میلیون یورو به ستاره ایرانی و آقای گل لیگ برتر فوتبال پرتغال اختصاص دارد.


طبق ادعای روزنامه‌های پرتغالی، مذاکراتی که در طی 24 ساعت آینده میان دو باشگاه انجام می‌شود، لحظات مهمی برای نهایی شدن این انتقال رقم می‌زنند. در این بین پورتو البته با مشکل دیگری نیز مواجه است و برای رعایت کردن فیرپلی مالی باید چند بازیکن خود را خیلی زود و برای جلوگیری از محروم نشدن توسط یوفا به فروش برساند.

 

1520663

 

طبق ادعای  روزنامه پرتغالی جوگو؛ طارمی با مبلغ 5 الی 6 میلیون یورو، طی 24 ساعت آینده به باشگاه پورتو خواهد پیوست.

 

موضوعات مختلف اشاره شده توسط روزنامه جوگو درباره قرارداد مهدی طارمی و باشگاه پورتو؛

 

تیتر بزرگ: پیشنهاد جدید برای طارمی


تیتر آبی رنگ کوچک: جلسه ملاقات تعیین کننده بین پورتو و ریو آوه بین امروز و فردا.


تیتر زرد رنگ: مبلغ احتمالی توافق بین ۵ تا ۶ میلیون یورو


تیتر آبی رنگ: برای نهایی سازی انتقال، پورتو ابتدا باید بازیکن بفروشد.


تیتر سیاه رنگ: توافق با بازیکن ایرانی دلیلی برای رهاکردن مذاکرات با تونی مارتینز نیست!


با این حال گفته می‌شود، انتقال مهدی طارمی طی 24 ساعت آینده نهایی می شود و ستاره تیم ملی ایران و پدیده لیگ برتر پرتغال که با 21 بار گلزنی آقای گل مسابقات شد و این روزها در ایران در حال سپری کردن تعطیلات است، به زودی به صورت رسمی به باشگاه آبی پوش فوتبال پرتغال خواهد پیوست.

 

البته انتقال طارمی به معنای پایان کار مدیران پورتو برای تقویت بخشی تهاجمی تیمشان نخواهد بود و آنها به دنبال جذب تونی مارتینز مهاجم جوانی هستند که سابقه حضور در وستهم را هم دارد و فصل خوبی را پشت سر گذاشته است و در تیم فامالیسائو که یک رده پایین تر از ریو آوه در جدول رده بندی طی ٣٩ بازی ١۴ گل به ثمر رسانده است. البته که در این مسیر چهار بازیکن پورتو نیز در لیست مازاد قرار گرفته اند تا فیرپلی مالی و توازن تیمی هم ایجاد شود.


در سوی دیگر بنفیکا نیز یکی از مشتریان مهدی طارمی بود ولی آنها که به نظر می رسد سرانجام و پس  از ماه‌ها گمانه زنی، رقابت برای جذب ستاره ایرانی باشگاه ریو‌آوه را به پورتو باخته‌اند، به دنبال یک مهاجم سرشناس رفته‌اند و حالا باشگاه بنفیکا نیز مانند پورتو که در حال توافق با طارمی است، در آستانه عقد قراداد با ادینسون کاوانی است.

 

1520662

 

روزنامه دیگری نیز همانطور که می بینید، هایجک شدن ادینسون کاوانی و عقد قرارداد بنفیکا با او را تیتر اصلی خود کرده است .

 

موضوعات مورد توجه روزنامه رکورد در مورد انتقال کاوانی به بنفیکا:


تیتر بزرگ: بسته شدن قراداد با کاوانی امروز!


تیتز کوچک: هواپیمای بنفیکا کاوانی را دزدید و از مادرید به پرتغال برد.


روزنامه رکورد ادعا کرده این قرارداد با هایجک شدن مهاجم اروگوئه‌ای پاریسی‌ها، برای جلوگیری از انتقال او به تیم های دیگر، ظرف امروز و فردا نهایی می‌شود و مصاف امشب پاریسن ژرمن مقابل لیون که امشب در لیسبون برگزار می‌شود، فرصت بسیار مناسبی برای نهایی کردن کار در اختیار باشگاه پرتغالی بنفیکا قرار داده است.


این دو انتقال، مهم ترین اخبار فوتبال پرتغالی و حتی اروپا را طی 24 ساعت آینده شکل خواهد داد و نهایی شدن آنها می‌تواند تیتر یک بسیاری از رسانه ورزشی دنیا و البته کشور پرتغال باشد.

 

 

دیدگاه‌ها