کد خبر : 1702938 | 28 مرداد 1399 ساعت 21:02 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

سرژ گناربری: برتری مقابل بارسلونا اوج رضایت بود

سرژ گناربری، ستاره جوان بایرن مونیخ دیدار مقابل لیون را متفاوت از بارسلونا توصیف کرد.

سرژ گناربری: برتری مقابل بارسلونا اوج رضایت بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از برتری تاریخی مقابل بارسلونا حالا برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باید از سد لیو شگفتی ساز در مرحله نیمه نهایی گذر کند. سرژ گناربری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار حاضر شده و مدعی شد فضای خوبی در اردوی بایرن حاکم است و آنها می خواهند به فینال راه یابند.

 

1520729

 

سرژ گناربری گفت: "من و تولیسو در مورد لیون صحبت کرده ایم و من اطمینان دارد او می تواند اطلاعاتی در مورد بازیکنان لیون نیز به سرمربی بایرن مونیخ بدهد. لیگ قهرمانان بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی در اروپا محسوب می شود و قهرمانی در این رقابت ها می تواند اوج موفقیت و تبدیل شدن به بهترین تیم اروپا لقب گیرد. بعد از دیدار مقابل بارسلونا در اوج رضایت و سرخوشی بودیم، اما فردا دیداری متفاوت برابر حریف دیگری پیش روی ما خواهد بود.

 

ما می دانیم که لیون خط دفاعی قدرتمندی دارد و می تواند در ضدحملات به ما آسیب بزند. ما قصد داریم همان دیدار مقابل بارسلونا از دقیقه یک همان سبک خودمان را در زمین پیاده کنیم. شور و شوق فراوانی برای بازی فردا شب داریم و می خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم.

 

من فکر می کنم تمام بازیکنان بایرن از حضور کنار یکدیگر لذت می برند. فضای خوبی در تیم حاکم است و ما هر روز در مورد اینکه چقدر شانس موفقیت داریم با یکدیگر صحبت می کنیم و مشتاق شروع بازی فردا شب هستیم. ابن اولین حضور من در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است که برایم اتفاقی ویژه خواهد بود، فقط یک قدم تا رسیدن به فینال مانده و می دانیم فردا شب مقابل لیون کار آسانی نداریم."

دیدگاه‌ها