کد خبر : 1703031 | 29 مرداد 1399 ساعت 14:08 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

هنوز برای فصل بعد صحبتی نداشته ایم 

ویسی: پیکان می‌ماند و نمی دانم کدام تیم می افتد!

سرمربی تیم پیکان گفت که تیمش در جدال فردا به دنبال آن است تا با ارائه نمایش خوب مقابل سپاهان، در لیگ برتر بماند و مانع از آن بشود که زحمات یک فصل پیکانی‌ها از دست برود.

ویسی: پیکان می‌ماند و نمی دانم کدام تیم می افتد!

به گزارش "ورزش سه" در یک دیدار فوق‌حساس و سرنوشت ساز برای تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی، دو تیم پیکان و سپاهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد؛ پیکانی‌ها برای بقا تلاش می‌کنند تا در خانه بتوانند مقابل سپاهان نمایش خوبی را داشته باشند و سپاهانی‌ها برای رسیدن به سهمیه آسیایی محکوم به پیروزی مقابل پیکان هستند. عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از دیدار فردا حضور پیدا کرد و در سخنان آغازین خود گفت: دیدار سخت و مهمی برای ما خواهد بود؛ سرنوشت آینده حدود هشت تیم برای کسب سهمیه و سقوط نکردن به هفته پایانی رسیده است و امیدوارم با عملکرد خوب و کسب نتیجه مناسب به آنچه می‌خواهیم برسیم.

 

وی افزود: شناخت خوبی از سپاهان داریم. اگر با تیمی بازی داشتیم که انگیزه نداشت هم کار سخت بود چراکه بدون استرس بازی می کرد؛ چه برسد به سپاهان که برای سهمیه گرفتن تلاش می کند اما بازی برای ما مهم‌تر است.

 

1520859

 

ویسی درباره شکست ناپذیری تیمش گفت: به اندازه یک تیم قهرمان در هفت بازی اخیر امتیاز گرفته‌ایم و امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم و دست پر از زمین خارج شویم؛ به هیچ وجه نمی توانم پیش بینی کنم چه تیمی همراه با شاهین سقوط می کند اما مطمئنا پیکان در لیگ می‌ماند.

 

سرمربی پیکان درباره ادامه همکاری با تیم پیکان نیز گفت: هنوز صحبتی برای فصل آینده نداشته‌ایم و تمرکزمان به حفظ تیم است؛ مربی حرفه‌ای هستم و تا لحظه آخر تمام تلاشم خود را خواهم داشت و کارم را انجام می دهم.

او با تقدیر از زحمات مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری ادامه لیگ در این شرایط گفت: امیدوارم فصل آینده لیگ بسیار خوبی داشته باشیم و با حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، بازی‌های مهیجی را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها