کد خبر : 1703050 | 29 مرداد 1399 ساعت 18:40 | 73.5K بازدید | 4 دیدگاه

خاویر ماسکرانو:

هنوز به مسی زنگ نزده ام؛ الان نباید مزاحم او شد

خاویر ماسکرانو که هشت سال خوب را در بارسا کنار مسی پشت سر گذاشت به بحران این روزهای آبی اناری ها واکنش نشان داد.

هنوز به مسی زنگ نزده ام؛ الان نباید مزاحم او شد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن سکوت اختیار کرده و همراه خانواده اش به اقامتگاهش در کوهستان پیرینه پناه برده است. این در حالی است که شایعات زیادی در مورد جدایی او از بارسا به گوش می رسد.

پس از حذف بارسا از لیگ قهرمانان، کیکه ستین و اریک آبیدال از باشگاه کنار گذاشته شدند و گفته می شود قرار است یک پاکسازی گسترده نیز در مجموعه بازیکنان صورت بگیرد.

بارسلونا یک تیم کاملا بحران زده است و باید دید تصمیم نهایی مسی چه خواهد بود.

 

 

1278752

 

 

خاویر ماسکرانو که با لیونل مسی دوستی صمیمانه ای دارد، در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس و در مورد وضعیت کنونی بارسا گفت:« هر چیزی که می دانم، تنها از شنیده هاست و چیزهایی که در نشریات خوانده ام. هنوز با مسی صحبت نکرده ام چون می دانم الان زمان مناسبی برای این نیست که مزاحمش شوم. او و همه بازیکنان روزهای سختی را پشت سر می گذارند و باید به آنها زمان داد.

با شناختی که از بارسا دارم، می دانم که این باشگاه درگیر یک بحران ورزشی بزرگ شده و ملغمه ای از انواع مشکلات است.»

 

 

1520885

 

 

ماسکرانو ادامه داد:« در بارسلونا تنها نتیجه گیری کفایت نمی کند بلکه باید به روش و فلسفه باشگاه هم پایبند بود. بارسا باید برنده شود و البته زیبا و به سبک خودش هم بازی کند. عمده انتقادات و نگرانی هواداران نیز به همین قضیه مربوط است. تیم نه مثل بارسا بازی می کند و نه در ماه های اخیر توانسته نتایج خوبی کسب کند.»

 

دیدگاه‌ها