کد خبر : 1703068 | 29 مرداد 1399 ساعت 17:06 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

مربیان جدید ایده های جدیدی دارند؛

فکری: پرتلاش ترین تیم 10 بازی اخیر بوده ایم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید تمامی بازیکنان تیمش اینقدر پتانسیل دارند که محرومیت یا مصدومیت یکی دو بازیکن سبب نگرانی او نمی شود.

فکری: پرتلاش ترین تیم 10 بازی اخیر بوده ایم

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهر خودرو حاضر شد و در مورد دیدار تیمش برابر شهرخودرو صحبت کرد.

 


هیچ مشکل و کم و کاستی نداشتیم
 جا دارد از مجموعه نساجی تشکر ویژه کنم که همه تلاش‌شان را کردند و ما هیچ مشکل و کم و کاستی نداشتیم و توانستیم نتایجی در خور نام مجموعه نساجی و  مردم مازندران بگیریم. از همه دوستان تشکر می‌کنم و امیدواریم فردا هم بازی خوبی ارائه بدهیم و به امید خدا نتیجه خوبی بگیریم تا روندمان حفظ شود.

 


پرتلاش ترین تیم در 10 بازی اخیر بودیم
از بازیکنانم تشکر ویژه می‌کنم. ما تیم قهرمان نبودیم و سهمیه به دست نیاوردیم ولی پر تلاش‌ترین تیم در این ۱۰ بازی بودیم. امیدوارم در بازی فردا بازیکنان با همان انگیزه بازی کنند و بتوانیم در این بازی هم امتیاز بگیریم و دست پر برگردیم. به عنوان مسئول کادر فنی از تک‌تک بازیکنان تشکر می‌کنم.

 


خوشحالم هم بازی قدیمی ام را می بینم
باید از مدیران فوتبال تشکر کنم که از مربیان جوان استفاده می‌کنند. این مربیان مطمئنا ایده‌های جدید دارند. آقای بختیاری‌زاده یکی از مربیان جوانی است که عقبه خوبی دارد و بازیکن تیم‌های بزرگ و تیم ملی بوده است. مطمئنا در عرصه مربی‌گری تفکرات و ایده‌های جدید دارد. جای تشکر دارد که از این مربیان استفاده می‌شود. در این بازی دیدارها تازه می‌شود و همدیگر را می‌بینیم. به خاطر مشغله، کمتر فرصت می‌کنیم دوستان‌مان را ببینیم و در این بازی‌ها تجدید دیدار می‌شود. از طرفی شهر خودرو تیم بسیار خوبی است و تا هفته قبل یکی از شانس‌های گرفتن سهمیه بود. امیدواریم بازی خوبی شود و در بحث حواشی مشکل خاصی به وجود نیاید.

 


محرومیت یا مصدومیت بازیکنان نگرانمان نمی کند
بازیکنان جوان ما هم پتانسیل خوبی دارند. شاید کمتر به آن‌ها فرصت رسیده باشد اما از نظر فنی پتانسیل بالایی دارند. به خاطر همین هر لحظه‌ای که نیاز باشد از این بازیکنان استفاده کنیم هیچ دغدغه‌ای نداریم. خوشحال می‌شویم اگر همه بازیکنانم در اختیارمان باشند ولی وقتی آن‌ها را نداریم نگران این قضیه نمی‌شویم چون به بازیکنان جوان اعتقاد دارم. هم ما و هم همکاران دیگر باید این هزینه‌ها را کنیم و این جوانان را وارد میدان و از انرژی‌شان استفاده کنیم. اگر در بازی فردا نیاز به این بازیکنان شد با خیال راحت از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

 


انجام بازی ها بدون هوادار؟
همیشه لازم نیست حضور تماشاگر را به صورت فیزیکی لمس کنید. من فوتبال حرفه‌ای را از یک تیم پر طرفدار یعنی نساجی شروع کردم و بعد از آن هم سال‌ها در استقلال بودم و طرفداران را با تمام وجود حس می‌کنم. حالا چه کنارمان باشند و چه نباشند. چه در ورزشگاه باشند و چه نباشند. وقتی طرفداران را حس کنیم با تمام وجود برای خوشحالی آن‌ها وارد میدان می‌شویم و بازیکنان را آماده می‌کنیم تا هر دلیلی برای ارائه بازی خوب دارند یکی از آن دلایل طرفداران باشد. مطمئنا بازیکنان با تمام وجودشان برای خوشحالی طرفداران تلاش می‌کنند. امیدوارم در فصل بعدی هم ویروس کرونا را نداشته باشیم و هم طرفداران در ورزشگاه‌ها باشند وشور و نشاط به وجود بیاورند.

دیدگاه‌ها