کد خبر : 1703140 | 30 مرداد 1399 ساعت 09:42 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بایرن: نباید از امباپه و نیمار بترسیم

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، می‌گوید پاری‌سن‌ژرمن تیم کاملی است اما آنها نباید ترسی در مسابقه فینال داشته باشند.

مدافع بایرن: نباید از امباپه و نیمار بترسیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم هانسی فلیک شب گذشته موفق شد با دو گل سرژ گنابری و تک گل رابرت لواندوفسکی با نتیجه 3-0 مقابل لیون به پیروزی دست پیدا کند تا به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده باشد و حریف پاری سن ژرمن قدرتمند در این مسابقه شود.

 

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ که در دیدار برابر بارسلونا و لیون به دلیل مصدومیت غایب بود، درباره رسیدن این تیم به فینال چمپیونزلیگ گفت: " این یک اتفاق بسیار خوب به حساب می آید. بازی در رقابت های چمپیونزلیگ و بالاتر از آن را رسیدن به فینال آن یک رویای بزرگ است.

 

 

1520978

 

 

مسابقه فینال برابر پاری سن ژرمن خواهد بود و من خوشحال هستم که با یک تیم فرانسوی روبرو می شویم. ما می‌دانستیم که لیون تیم بسیار خوبی است و می‌تواند یک مانع بزرگ برای ما باشد اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد."

 

پاوارد در ادامه گفت: " نگرش مثبت خود را حفظ خواهیم کرد. ما پیروز شدیم و به مسابقه فینال راه یافتیم. حالا به بهترین شکل ممکن برای آن آماده خواهیم شد. در بازی نهایی دو تیم فوق‌العاده در مقابل یکدیگر قرار خواهد گرفت اما ما از هیچ چیزی نمی ترسیم. ما بایرن مونیخ هستیم. یک تیم عالی که آن را کاملا نشان داده ایم."

 

 

1519043

 

 

پاوارد در پایان پیرامون تقابل با کیلیان امباپه و نیمار و ترس احتمالی از آنها نیز گفت: " پاری سن ژرمن تیم کاملی است اما ما نباید از آنها بترسیم."

دیدگاه‌ها