کد خبر : 1703207 | 30 مرداد 1399 ساعت 16:55 | 31.7K بازدید | 4 دیدگاه

کرویف: برای ماندن مسی دست به دعا شده ام

جوردی کرویف پسر یوهان کرویف فقید معتقد است سران بارسا باید همه تلاش شان برای ماندنی شدن مسی را انجام دهند.

کرویف: برای ماندن مسی دست به دعا شده ام

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ که با شکست 8-2 کاتالان ها خاتمه یافت، یکی از بدترین تجربیات فوتبال خود را پشت سر گذاشت.

همین شکست تحقیر آمیز مقابل بایرن مونیخ باعث شده که زمزمه های انقلاب بزرگ در بارسلونا شکل بگیرد و حالا مهمترین اخبار به بحث جدایی فوق ستاره آرژانتینی این تیم یعنی لیونل مسی مربوط می شود.

 

 

Jordi Cruyff, nuevo técnico del Shenzhen FC de la Superliga de China

 

 

جوردی کرویف ستاره سابق بارسا و منچستریونایتد که اکنون سرمربی شنزن چین است، به کادنا سر گفت:«  می ترسم که مسی همین تابستان از بارسا برود و دست به دعا برداشته ام. سران باشگاه باید او را متقاعد کنند که نیاز نیست برای کسب عناوین قهرمانی سه سال صبر کند. مسی باید مطمئن شود که بارسا همچنان تیمی برنده در اختیار خواهد داشت و امیدوارم در نهایت، قدرت ادامه کار در بارسا را به دست بیاورد.»

 

باخت 8-2 بارسا به بایرن:« نیم ساعت از بازی گذشته بود که تلویزیون را روشن کردم و نتیجه باورنکردنی بود. چنین نتیجه ای شاید دیگر تکرار نشود ولی هرگز هم فراموش نخواهد شد.»

 

رونالد کومان سرمربی جدید بارسا:« او کارش را در تیم ملی هلند عالی انجام داد و حالا باید تصمیم می گرفت که به بارسا برود یا خیر. برای او قضیه یا حالا یا هیچوقت بود. کومان اسطوره بارساست و باشگاه را خیلی خوب می شناسد.»

 

بازگشت به بارسا در صورت حضور ژاوی روی نیمکت:« نه به ژاوی و نه به ویکتور فونت(نامزد ریاست بارسا) هیچ قولی در این زمینه نداده ام.»

 

 

 

دیدگاه‌ها