کد خبر : 1703211 | 30 مرداد 1399 ساعت 17:15 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

رانگنیک:

ناگلزمن می تواند مربی رئال مادرید باشد

یولیان ناگلزمن در قامت مربی لایپزیش ثابت کرده است که به زودی حرف های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

ناگلزمن می تواند مربی رئال مادرید باشد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری یولیان ناگلزمان را سرمربی احتمالی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در آینده می دانند؛ سرمربی جوانی که چندی پیش و در سن 32 سالگی پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد و مدعی شد چنین قدم بزرگی در این سن شاید برایش زود باشد.

او که در هوفن هایم شهره شد، در لایپزیش فصلی رویایی را پشت سر گذاشت و پس از حذف اتلتیکو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تیمش را به نیمه نهایی هم رساند ولی با شکست 3-0 از پی اس جی ماجراجویی هایش به اتمام رسید.

 

 

1484654

 

 

ناگلزمن چندی پیش در مصاحبه اختصاصی با مارکا و در مورد پیشنهاد رئال به وی در سال 2018 گفت:«  بله، سال 2018 تماس هایی تلفنی برقرار شد ولی در نهایت خودم پاسخ منفی دادم. معتقد بودم که هنوز زمان درستی برای هدایت تیمی مثل رئال مادرید نیست. در میان لیستی که مربیان مطرح دیگری هم حضور داشتند، من هم یکی از نامزدها بودم. صحبت های خوبی با خوزه آنخل سانچس(مدیر اجرایی رئال) داشتم و در نهایت تصمیم بر این شد که الان زمان درستی نیست. توافق کردیم که بعدها اگر رئال به مربی نیاز داشت و من هم در دسترس بودم، بازهم گفت و گو کنیم.»

 

 

1504682

 

 

رالف رانگنیک سرمربی سابق لایپزیش و شالکه که اخیرا گزینه شماره یک میلان نیز بود، اطمینان دارد که ناگلزمن می تواند همین حالا هم سرمربی رئال شود:« بر این اعتقادم که یولیان ناگلزمن می تواند در رئال مربیگری کند و کارش را هم به خوبی انجام بدهد. احتمال اینکه او به زودی لایپزیش را به مقصد تیمی بهتر و بزرگتر ترک کند، خیلی بالاست.

او در شرایطی برابر پی اس جی شکست خورد که ارزش کل بازیکنان حریف، 5 برابر مجموعه لایپزیش بود. نمی خواهم بگویم که داشتن بازیکنان گرانقیمت بیشترین اهمیت را در کسب موفقیت دارد ولی قطعا می تواند تاثیرگذار باشد. ناگلزمن در تیمی با بازیکنان بزرگ، می تواند موفقیت های زیادی کسب کند.»

 

دیدگاه‌ها