کد خبر : 1703238 | 30 مرداد 1399 ساعت 19:50 | 50.3K بازدید | 1 دیدگاه

نیمکت نشینی اسماعیلی و مطهری

اعلام ترکیب استقلال مقابل شاهین با یک سورپرایز

ترکیب استقلال برای دیدار با شاهین بوشهر از سوی سرمربی این تیم اعلام شد.

اعلام ترکیب استقلال مقابل شاهین با یک سورپرایز

 به گزارش "ورزش سه"، با نظر فرهاد مجیدی، سید حسین حسینی، آرش داجلیری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، هرویه میلیچ، وریا غفوری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته یازده بازیکن استقلال در مصاف با شاهین شهرداری بوشهر هستند.


روی نیمکت استقلال هم در این بازی حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، سینا خادمپور، امیرحسین خدامرادی، علی دشتی، ارسلان مطهری، زکریا مرادی، امیرحسین کارگر و فرشید اسماعیلی قرار دارند.

 

1521082

 

 

استقلال برای بازی امشب با شاهین بوشهر محمد دانشگر و فرشید باقری را به دلیل مسائل انضباطی و علی کریمی و روزبه چشمی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد. به همین خاطر مجیدی تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده است.


بر این اساس او یک سورپرایز در ترکیب استقلال دارد و آرش داجلیری جوان را در پست دفاع راست به بازی گرفته است. عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو مدافع وسط آبی پوشان هستند و میلاد زکی پور در پست دفاع چپ توپ می زند.


در خط هافبک مسعود ریگی و آرش رضاوند دو هافبک وسط هستند و وریا غفوری و هرویه میلیچ در جناحین بازی خواهند کرد. شیخ دیاباته و مهدی قایدی نیز زوج خط حمله آبی پوشان را در مسابقه آخر فصل تشکیل می دهند.


نکته قابل توجه در ترکیب استقلال نیمکت نشینی ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی است.

دیدگاه‌ها