کد خبر : 1703377 | 31 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

با داور فینال لیگ قهرمانان آشنا شوید

بر اساس اعلام یوفا دانیله اورساتو داور کارکشته ایتالیایی قضاوت فینال لیگ قهرمانان بین دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت.

با داور فینال لیگ قهرمانان آشنا شوید

به گزارش "ورزش سه"، کمیته داوران یوفا دیروز تایید کرد که دانیله اورساتو قاضی دیدار فینال فصل 2019-2020 چمپیونزلیگ خواهد بود و بازی بین بایرن و پاری سن ژرمن را در لیسبون سوت خواهد زد. اما این داور کهنه کار ایتالیایی کیست و چه سابقه ای دارد؟

 

1521282

 

اورساتو با لیگ قهرمانان به هیچ وجه غریبه نیست و در همین فصل هشت مسابقه از این رقابتها را سوت زده. از جمله دیدارهای مهم این فصل او می توان به بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی اشاره کرد. بازی ای که در آن سرخیو راموس را اخراج کرد.

 

اورساتو سال گذشته در فینال لیگ اروپا بین آرسنال و چلسی به عنوان داور چهارم حضور داشت. این داور 44ساله ایتالیایی در سال 2010 رسماً به فهرست داوران حرفه ای فیفا اضافه شده و در جام جهانی 2018 روسیه هم به عنوان داور VAR حضور داشته.

 

قضاوت دیدار بسیار پرتنش بین دو تیم لسترسیتی و سویا در لیگ قهرمانان 2017 یکی از نقاط قوت کارنامه اورساتو است. گراهام پل داور سرشناس انگلیسی بعد از آن بازی به تحسین اورساتو پرداخت و کار او در مسابقه فوق را قابل ستایش دانست.

 

1521281

 

اورساتو فصل گذشته در لیگ قهرمانان دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی بین PSG و منچستریونایتد را سوت زده. داور ایتالیایی در آن بازی هشت کارت زرد به طرفین نشان داد و در نهایت پل پوگبا را اخراج کرد. هواداران یونایتد این داور ایتالیایی را عامل اصلی شکست 2-0 تیم شان در آن بازی می‌دانند. اورساتو اما نشان داده که در رعایت قوانین بسیار سخت گیر است و از نشان دادن کارت ابایی ندارد.

 

 

دیدگاه‌ها