کد خبر : 1703398 | 31 مرداد 1399 ساعت 12:30 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

کفش جدید نایک به نام ستاره 20ساله انگلیسی (عکس)

جیدون سانچو از کفش‌هایی رونمایی کرد که توسط کمپانی نایک به نام او تولید شده. کفشهایی که طراحی اش به شهر لندن و محله دوران کودکی او اشاره دارد.

کفش جدید نایک به نام ستاره 20ساله انگلیسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو پدیده 20ساله انگلیسی باشگاه بوروسیا دورتموند از کفشهایی رونمایی کرد که توسط کمپانی بزرگ نایک، به نام او تولید شده است. کفشهایی که در طراحی شان اشارات زیادی به شهر او، لندن، و محله دوران کودکی‌اش، کنینگتون، شده است.

 

1521326

 

جیدون سانچو با رونمایی از این کفشها گفت یکی از رویاهایش به واقعیت تبدیل شده است. علاوه بر این کفش جیدون سانچو، مجموعه ای از لباسها و لوازم ورزشی هم به نام او روانه بازار خواهد شد.

 

سانچو بعد از رونمایی از این کفش نایکی که به نام او تولید و روانه بازار شده ضمن اعلام اینکه وجود کفشی به نامش برای او افتخار بزرگی است گفت: " اینکه نایک یک کلکسیون به نام من تولید کند بی نظیر است. این واقعاً یکی از رویاهای من بوده که حالا به واقعیت تبدیل شده. این فقط برای من نیست‌، برای همه کسانی است که در گوشه و کنار لندن فوتبال می‌کنند و به آنها گفته می‌شود که بهتر است رهایش کنند و هرگز موفق نخواهند شد".

 

1521325

 

پدیده انگلیسی در ادامه گفت: " من هر وقت که وارد زمین فوتبال می شوم نماینده همه این جوانهای لندنی هستم. برایم باعث افتخار است که می توانم الگویی برای جوانان لندنی باشم و کلکسیونی توسط نایک به نامم تولید شده که همه آنها می تواننند با آن ارتباط برقرار کرده و همذات پنداری کنند".

 

 

دیدگاه‌ها