کد خبر : 1703402 | 31 مرداد 1399 ساعت 12:50 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو وراتی

فینال چمپیونزلیگ؛ مهمترین 90دقیقه تاریخ PSG

مارکو وراتی مهاجم ایتالیایی PSG می‌گوید او و تیمش منتظر مهمترین 90 دقیقه عمرشان در فینال لیگ قهرمانان هستند.

فینال چمپیونزلیگ؛ مهمترین 90دقیقه تاریخ PSG

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی مهاجم ایتالیایی پاری سن ژرمن در فصلی که گذشت به دلیل مصدومیت نقش چندانی در صعود PSG به فینال لیگ قهرمانان نداشته ولی او می‌گوید حالا به اوج آمادگی رسیده و منتظر است تا روز یکشنبه در فینال رقابتها در مقابل بایرن مونیخ به میدان برود. وراتی از این بازی به عنوان مهمترین 90 دقیقه زندگی بازیکنان پاری سن ژرمن یاد کرد.

 

1521331

 

وراتی زمانی که 19ساله بوده تیم پسکارای ایتالیا را ترک کرده و به PSG پیوسته و از همان زمان تا امروز بازیکن تیم فرانسوی است. او امید زیادی به قهرمانی پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان دارد و می‌گوید بازی روز یکشنبه مقابل بایرن مهمترین بازی تاریخ باشگاه است.

 

وراتی در کنفرانس خبری پیش از فینال گفت: " چمپیونزلیگ همیشه دشوار است. ما تا اینجا در تورنمنت این فصل یک سفر درخشان را پشت سر گذاشتیم و حالا فقط 90 دقیقه باقی مانده. این مهمترین 90 دقیقه زندگی ما به عنوان فوتبالیستهای PSG است و آن را باید مهمترین 90 دقیقه تاریخ باشگاه دانست. باید برای این فینال کاملاً آماده باشیم".

 

مهاجم ایتالیایی پاری سن ژرمن در ادامه گفت: " من بازی آتالانتا را به دلیل مصدومیت از دست دادم ولی حالا بهتر هستم و به تدریج تمرین با تیم را شروع کرده ام. کنار آمدن با مصدومیت اخیر برایم واقعاً سخت بود. اما دو سه روز است که تمرینهای گروهی را دوباره شروع کرده ام و برای اینکه در فینال حاضر باشم هر کاری لازم باشد می کنم. من برای بازی نیمه نهایی آماده بودم ولی تصمیم نهایی را همیشه سرمربی می گیرد".

 

 

دیدگاه‌ها