کد خبر : 1703412 | 31 مرداد 1399 ساعت 13:30 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: آرسنال همه لوازم بزرگی را دارد؛ قانع نیستیم

میکل آرتتا سرمربی آرسنال می‌گوید تیمش از زمان روی کار آمدن او پیشرفت کرده و با توجه به قابلیت‌هایی که دارد برای موفقیت‌های آتی نباید هیچ حد و مرزی داشته باشد.

آرتتا: آرسنال همه لوازم بزرگی را دارد؛ قانع نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا که در میانه فصلی که گذشت به عنوان سرمربی آرسنال منصوب شد و حالا منتظر است تا با شروع فصل جدید برای اولین بار یک فصل کامل را به عنوان سرمربی توپچی ها سپری کند از آرسنال به عنوان تیمی بزرگ و با قابلیتهای بسیار یاد کرده که برای موفقیتهای آتی هیچ مد و مرزی نمی شناسد.

 

بعد از ترک باشگاه آرسنال توسط آرسن ونگر و ناکامی اونای امری در هدایت توپچیها میکل آرتتا دستیار سابق پپ گواردیولا در میانه فصل به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. آرسنال با هدایت آرتتا قهرمان جام حذفی انگلیس شده و به لیگ قهرمانان راه یافته. حالا آرتتا و آرسنال به دنبال این هستند تا فصل آینده نتایج به مراتب بهتری بدست بیاورند.

 

1521343

 

آرتتا در گفتگو با رسانه دیجیتال باشگاه آرسنال گفت: " اولین کار من این بود که بین کادر فنی و بازیکنان اتحاد بوجود بیاورم. من نکات ضعف و وقت را به وضوح با آنها در میان گذاشتم و گفتم اگر بخواهیم اینطور ادامه بدهیم کارمان پیش نخواهد رفت. حالا برای شروع یک دوره جدید باید پایه ها را محکم کنیم. بعد از مدتی از شروع دوران مربی گری من در آرسنال کم کم روند رو به جلوی تیم شروع شد".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " ما باید فرهنگ درستی بر باشگاه حاکم کنیم تا در وهله اول همه برای یکدیگر احترام قائل باشند. در وهله دوم همکاری و هماهنگی برای یک تیم فوتبال اجباری است و ما در کنار اینها باید برای پیشرفت و موفقیت شور و شوق داشته باشیم. این اولین قدمهایی است که می توانیم در مسیر پیش رو برداریم".

 

 

دیدگاه‌ها