کد خبر : 1703542 | 01 شهریور 1399 ساعت 02:24 | 122.4K بازدید | 4 دیدگاه

درگیری سرمربی اینتر با هافبک سویا؛

گیس و گیس کشی در فینال لیگ اروپا! (عکس)

آنتونیو کونته و اور بانگا در همان دقایق ابتدایی بازی اینتر مقابل سویا با یکدیگر درگیر شدند.

گیس و گیس کشی در فینال لیگ اروپا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سویا یک بار دیگر در فینال درخشان ظاهر شده و با برتری 2-3 مقابل اینتر به عنوان قهرمانی در لیگ اروپا دست یافت. اما در اوایل بازی بود که آنتونیو کونته  جنجال ساز شده و با هافبک آرژانتینی سویا درگیر شد و این دو مکالماتی جنجالی با یکدیگر داشتند که گاتزتا دلااسپورت به افشای آن پرداخته است.

 

1521524


در دقیقه 16 و بعد از برخورد توپ به دست دیگو کارلوس بود که بازیکنان و کادر فنی اینتر اعتقاد به خطای پنالتی داشته و به داور اعتراض کردند. در این صحنه اور بانگا به تمسخر آنتولو کونته پرداخته و  گفت سرمربی اینتر گلاه گیس بر سر داردو این توهین باعث عصبانیت آنتونیو کونته شد. بانگا موهای کونته را کشیده  و به او گفته می خواهم ببینم تو گلاه گیس داری با نه، سرمربی ایتالیایی نیز و  هافبک سویا را تهدید کرده و به او گفت در پایان بازی برای تسویه حساب بیرون از زمین منتظرش خواهد بود. البته در نهایت این درگیری با آرام شدن طرفین به اتمام رسید و در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد.


کونته در سالهای حضور در مستطیل سبز دچار ریزش مو شد، اما کاشت مو به مدد این سرمربی ایتالیایی آمده و او را تبدیل به یک مرد خوش تیپ کرد. البته این اولین درگیری کونته در این رابطه نیست و سالها قبل مارکو ماتراتزی، مدافع جنجالی اینتر نیز به تمسخر مدعی شدکونته گلاه گیس استفاده می کند و سرمربی ایتالیایی نیز ابراز امیدواری کرد روزی پیونذ مغز هم مهیا شود تا اینگونه شرایط ماتراتزی بهبود یابد. اور بانگا سابقه بازی در اینتر را نیز در کارنامه دارد و او امشب با غلبه بر تیم سابق خود به قهرمانی در اروپا دست یافت.

 

1521528

 

1521530

دیدگاه‌ها