کد خبر : 1703704 | 02 شهریور 1399 ساعت 01:08 | 35.8K بازدید | 3 دیدگاه

نکو سر از پا نمی‌شناخت و مسعود مایوس بود؛

دوئل نکونام و شجاعی سوژه روزنامه اسپانیایی (عکس)

روزنامه Diario de Navara به پیروزی بزرگ فولاد پرداخته از جواد نکونام و بدنساز اسپانیایی اش تمجید کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تقابل ستاره های لالیگایی مورد توجه رسانه های اسپانیایی زبان نیز قرار گرفته و یک روزنامه محلی پامپلونا، به شکلی خاص به آن پرداخته است. «دیاریو د ناوارا» این بازی را دوئل مسعود شجاعی و جواد نکونام قلمداد کرده که «باسابقه ترین خارجی اوساسونا» هستند و سرنوشت آن ها را مقابل هم قرار داده است.

 

در ابتدای این گزارش آمده است: «سرنوشت اینطور رقم زده بود که دو بازیکن ایرانی سابق اوساسونا که بیشترین بازی ها را به عنوان فوتبالیست خاجی برای این تیم انجام دادند یعنی جواد نکونام و مسعود شجاعی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار بگیرند. نکو به عنوان سرمربی فولاد و مسعود به عنوان کاپیتان تراکتور سازی پنجشنبه گذشته در هفته پایانی لیگ فوتبال ایران برای به دست آوردن رتبه سوم جدول به مصاف هم رفتند.»

گزارشگر با توصیف این مسابقه نوشته: «بازی با گل عارف آغاسی و با برتری فولاد به اتمام رسید و این نکونام بود که در نهایت سرمست از خوشحالی شد.»

 

ضلع سوم جذابیت این بازی بدنساز اسپانیایی فولاد است که این روزنامه محلی درباره اش می‌نویسد: «همراه با نکو بدنساز مورد اعتمادش یوسو سسما نیز در رختکن از خوشحالی سر از پا نمی شناخت. این در ویدیوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی متعلق به باشگاه فولاد نیز مشخص است. نکونام و سسما شاید خوشحال ترین های رختکن تیم شان بودند.»

 

 

تصویری اختصاصی‌ از نکونام و سسما در این روزنامه دیده می‌شود که با جمله ای از سوی نکونام، توجه را به سمت مربی سابق نکونام می‌برد. جمله از جواد نکونام است: «خیلی خیلی خوشحالم. فصلی بسیار طولانی بود و کاری که خوسو برای ما انجام داد اهمیت فراوانی داشت.»

 

در پایان این گزارش ادعا شده که شاید این آخرین بازی مسعود شجاعی بوده! این در حالی است که شجاعی بارها آمادگی خود را در زمین مسابقه نشان داده و هیچگاه از خداحافظی سخنی به میان نیاورده است: «سسما نیز به همان اندازه نکونام خوشحال بود ولی برعکس مسعود ناامید و مایوس ورزشگاه را ترک کرد چرا که در رساندن تیمش به لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند. این شاید آخرین بازی مسعود بود و او ممکن است اعلام بازنشستگی کند.»

دیدگاه‌ها