کد خبر : 1703733 | 02 شهریور 1399 ساعت 11:08 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

نادری؛ آماده برای سومین حضور در دربی (عکس)

محمد نادری مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس با انجام دو بازی پیش از دربی، آماده این دیدار حساس شده است.

به گزارش ورزش سه، مدافع شماره ۲۸ پرسپولیس که از ناحیه کشاله ران آسیب دیدگی داشت، چند بازی را به شکل متوالی از دست داد اما در دیدار با گل گهر به ترکیب اصلی رسید تا پرسپولیسی ها امیدوار به حضور یک دفاع چپ تخصصی در بازی دربی شوند. نادری البته در مقابل گل گهر عملکرد مطلوبی نداشت و روی گل دوم حریف سیرجانی هم نتوانست کاری مقابل گلزن تیم حریف انجام دهد.

 

با این حال یحیی در دیدار با سایپا نیز به این بازیکن خوش قدوقامت میدان داد تا ستاره تحت قرارداد کورتریک بلژیک فرصت نمایش توانایی اش پیش از دربی را داشته باشد. نادری این بار عملکرد خوبی را در دفاع و حمله نشان داد و با دوندگی بالا، شب درخشانی را سپری کرد. نکته مهم این که نرخ پاس او نیز روی عدد ۸۶ درصد رفت که رقم بالایی برای مدافع چپ پرسپولیسی هاست.

 

1521748

 

او نفوذهای زیادی هم داشت که ماحصلش یک پاس کلیدی و یک سانتر بود. نادری در چند صحنه با استارت های بلند، آمادگی اش را به کادرفنی سرخ ها ثابت کرد و نشان داد که می‌تواند در بازی دربی بازی کند.

 

این سومین دربی نادری خواهد بود و وی امیدوار است که همچنان روند شکست ناپذیری اش را در مقابل استقلال حفظ کند. در غیاب او شجاع خلیل زاده و وحید امیری دفاع چپ پرسپولیس بودند اما حالا با بازگشت مدافع شماره ۲۸ آن ها نیز فرصت بازگشت به پست تخصصی را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها