کد خبر : 1703738 | 02 شهریور 1399 ساعت 11:15 | 21.1K بازدید | 6 دیدگاه

پایان لیگ 2؛ کدام تیم صعود می کند؟

پرونده بازی های گروهی در لیگ 2 امشب و با انجام دیدارهای هفته 26 در گروه الف بسته می شود.

پایان لیگ 2؛ کدام تیم صعود می کند؟ 

به گزارش "ورزش سه"، بازی ها در گروه ب جمعه شب پایان یافت. چوکا به عنوان تیم قهرمان به لیگ یک صعود کرد و پاس همدان نیز به مرحله پلی آف راه یافت. در گروه الف نکته جالب اینکه در هفته پایانی چهار تیم شانس قهرمانی دارند. خیبر خرم آباد – استقلال ملاثانی و شهرداری آستار 49 امتیازی و فولاد نوین اهواز 48 امتیازی هستند. از بین این چهار تیم یک تیم قهرمان و یک تیم هم به مرحله پلی آف راه پیدا می کند. تیم برنده در مرحله پلی آف هم دسته اولی می شود. 

 

خیبر صدرنشین بازی ها باید در خانه تیم فولاد نوین اهواز به میدان برود. هر دو تیم مدعی صعود به لیگ یک هستند و این حساس ترین دیدار هفته پایانی است. تیم اصلی فولاد این فصل درخشش خوبی در بازی های لیگ برتر داشته و به سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرده و اگر فولاد نوین هم موفق به صعود به لیگ یک شود موفقیت های مجموعه فولاد تکمیل می شود. 

 

استقلال ملاثانی تیم دوم جدول در خانه میزبان میلاد مهر تهران است و با برتری در این دیدار شانس زیادی برای قهرمانی پیدا خواهد کرد. به خصوص اگر خیبر در دیدار سخت با فولاد نوین اهواز امتیاز بدهد و یا اگر تعداد گل هایی که می زند کمتر از استقلال ملاثانی باشد. و شهرداری آستارا دیگر تیم 49 امتیازی در خانه تیم کاسپین قزوین به میدان می رود. تفاضل گل این تیم 4 گل پایین تر از خیبر و استقلال ملاثانی است و این تیم برای قهرمانی جدا از پیروزی در این بازی باید در انتظار امتیاز دهی تیم های اول و دوم باشد. 

 

بدون شک در بازی های امشب بازی جوانمردانه تیم هایی که نه داعیه صعود دارند و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کنند در برابر تیم های مدعی نقش تعیین کننده ای در مشخص شدن چهره قهرمان و تیم دوم دارد. 

 

1521753

 

برنامه بازی ها در هفته پایانی از این قرار است: 

یکشنبه ۲ شهریور ۹۹ – ساعت 20:15 
فولاد نوین اهواز - خیبر خرم آباد
اترک بجنورد - شهید قندی یزد
کاسپین قزوین - شهرداری آستارا
شهرداری همدان - آوالان کامیاران
شهردارى فومن -   امید گناوه
استقلال ملاثانی - میلادمهر تهران
مس نوین کرمان - کارون اروند خرمشهر

دیدگاه‌ها