کد خبر : 1703745 | 02 شهریور 1399 ساعت 11:46 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

سرباز به پست گلری شهرخودرو برمی‌گردد

به احتمال فراوان سعید جلالی راد با پایان یافتن دوران خدمت سربازی‌اش در تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز بار دیگر در لیگ بیستم به تیم شهر خودرو (پدیده) بازخواهد گشت.

سرباز به پست گلری شهرخودرو برمی‌گردد 

به گزارش "ورزش سه" کنار گذاشته مهدی رحمتی از لیست شهر خودرو توسط سهراب بختیاری زاده یکی از مهم‌ترین حواشی دو هفته پایانی لیگ نوزدهم بود؛ موضوعی که پا در میانی مسئولان شهر خودرو هم حل و فصل نشد و مهدی رحمتی همچنان در لیست سیاه بختیاری زاده قرار دارد. مشهدی‌ها که باید حدود 20 روز دیگر در قطر حضور یابند و ادامه بازی‌هایشان در لیگ قهرمانان آسیا را سپری کنند، دروازه بان جانشین برای مهدی رحمتی ندارند و دو سنگربان آکادمی این باشگاه گزینه‌های جانشینی رحمتی هستند که صفائیان در دیدار هفته پایانی مقابل نساجی به میدان رفت.

اما بدون شک برای حضور در آسیا آن‌ها باید یک سنگربان مطمئن را در کنار خود داشته باشند؛ اگر رویه همکاری با سهراب بختیاری زاده تا آسیا ادامه‌دار باشد، عنابی‌پوشان باید قید همکاری با رحمتی را بزنند و به سراغ پلن B خود بروند. پلنی که سهراب بعد از بازی با نساجی از آن سخن به میان آورد و گفت به دنبال جذب چند بازیکن تا پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیاست به ویژه در درون دروازه.

 

حال نزدیک‌ترین گزینه به باشگاه شهر خودرو، سعید جلالی راد سنگربان فجرسپاسی شیراز است که برای گذراندن خدمت سربازی به این تیم شیرازی پیوست و حالا با پایان دوران سربازی‌اش ، وی که چهار سال موفق را در تیم پدیده گذراند می‌تواند بار دیگر برای مشهدی‌ها به میدان برود.

جلالی 26 ساله و مشهدی با درخشش مقابل استقلال و پرسپولیس توانست ستاره شود و نامش بر سر زبان‌ها بیفتد؛ البته وی در فصل جاری لیگ یک، نمایش‌های پرنوسانی را داشت اما امیدوار است با بازگشت به شهر خودرو بتواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

دیدگاه‌ها