کد خبر : 1703803 | 02 شهریور 1399 ساعت 16:19 | 61.6K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز مذاکرات برای حفظ بشار، علیپور و نادری؛

پرسپولیس بی صبرانه منتظر نقل و انتقالات!

عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید که این باشگاه بی صبرانه منتظر آغاز نقل و انتقالات تا فعالیت خود را استارت بزند.

پرسپولیس بی صبرانه منتظر نقل و انتقالات!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها در حالی به استقبال نقل و انتقالات می‌روند که آنتونی استوکس و علیرضا بیرانوند در میانه راه از این تیم جدا شدند و قرارداد علیپور، بشار و نادری هم به پایان رسیده است. شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، احمد نوراللهی و... بازیکنان دارای پیشنهاد سرخ ها هستند و به همین خاطر هواداران پرسپولیس با نگرانی روزها را سپری می‌کنند تا به ششم شهریور و آغاز نقل و انتقالات برسند.

 

اما رغبتی می‌گوید که پیشنهاد بازیکنان پرسپولیس «طبیعی» است و هیئت مدیره با اولویت حفظ شاکله تیم وارد نقل و انتقالات می‌شود: «ما از ۳ الی ۴ هفته پیش با هماهنگی کادر فنی جلسه داشتیم و لیست‌ها را بررسی کردیم. تکلیف مشخص است. بیشتر بازیکنان ما قرارداد دارند و علاقه مند و متعهد به باشگاه هستند. برخی دیگر هم بندهایی در قراردادشان وجود دارد اما همان ها هم دوست دارند در پرسپولیس بمانند. وقتی تیم شما ۴ سال قهرمان می‌شود، معلوم است که بهترین بازیکنان  را دارد و به همین خاطر طبیعی است بازیکنان پرسپولیس خواهان زیادی پیدا کنند.»

 

او می‌گوید که مذاکرات با بشار آغاز شده اما علیپور مذاکره را به آخر فصل موکول کرده و درباره نادری هم باشگاه کورتریک بلژیک باید ابتدا پیشنهاد خود را ارسال کنید. این در حالی است که بسیاری معتقد هستند که باتوجه به آغاز لیگ بلژیک، شاید بهتر باشد که پرسپولیسی ها در صورت نیاز گل محمدی، از همین حالا مذاکره با کورتریک را آغاز کنند. رغبتی همچنین درباره لیست خرید گل محمدی گفته: «ما چند جای خالی داریم. اما دروازه‌بان خوبمان علیرضا بیرانوند را از دست دادیم. البته استوکس هم رفته و جای خالی داریم. بی صبرانه منتظر آغاز نقل و انتقال هستیم تا کار رسمی مان را برای بازیکنان مد نظر کادر فنی آغاز کنیم.»

 

وی در مورد شایعات فضای مجازی و برخی اخبار توضیح داده: «همیشه در بحث نقل و انتقالات عده‌ای در فضای مجازی اخبار کاملا دروغ و کذب را منتشر می‌کنند و جو را ملتهب می‌کنند. به بازیکنان هم اخبار غلط می‌دهند و نمی‌دانم وقتی ما ۳ نفر عضو هیات مدیره در فضای مجازی و یا جلسه با هم صحبت می‌کنم آن فرد چگونه صحبت‌های ما را می‌شنود. به طور حتم اینگونه نیست که گفته می‌شود. الان هم شروع شده که این افراد در فضای مجازی جو را کاملا بر هم می‌ریزند.»

 

این عضو هیئت مدیره سرخ ها از عملکرد مدیریت پرسپولیس دفاع کرده و از هواداران می‌خواهد که با آرامش نقل و انتقالات را دنبال کنند: «پرسپولیس شرایط دشواری را گذرانده است. چه از نظر مالی که در این شرایط سخت اقتصادی کشور توانسته ثباتی را ایجاد کند و چه توانسته در زمینه چالش‌های پرونده‌های بین‌المللی که خیلی غیر منتظره به باشگاه رسید، چه مسابقات فرسایشی که هزینه‌های مازاد زیادی را ایجاد کرد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هواپیمای چارتر، گرفتن اتاق‌های یک نفره  در هتل‌ها  همه این هزینه ها به باشگاه تحمیل شد اما پرسپولیس به خوبی راهش را طی کرد و می‌رود.»

دیدگاه‌ها