کد خبر : 1703805 | 02 شهریور 1399 ساعت 17:55 | 42.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

سه گزینه جدید بارسلونا برای جانشینی آلبا

به نظر نمی رسد که فصل بعد جوردی آلبا و جونیور فیرپو را در سمت چپ دفاعی بارسا شاهد باشیم.

سه گزینه جدید بارسلونا برای جانشینی آلبا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از یک سال بدون جام به دنبال تقویت هر چه بهتر خود برای فصل بعد است اما این ممکن نخواهد بود مگر با فروش چندین بازیکن مازاد.

بازیکنانی که کم هم نیستند و اخیرا رئیس باشگاه تنها از هفت بازیکن به عنوان کسانی که حضورشان در فصل بعد قطعی خواهد بود یاد کرد.

 

یکی از نقاط ضعف بارسا در فصل گذشته و به خصوص در شب شکست 8-2 از بایرن، جناح چپ بود. جوردی آلبا هشت سال است که این منطقه را به نام خود کرده بود و دو سال پیش که لوکاس دینیه راهی اورتون شد، برای یک فصل بازیکن ذخیره ای هم نداشت تا سال گذشته که جونیور فیرپو از بتیس به بارسا پیوست اما او نیز فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و نتوانست توانایی هایش را اثبات کند.

آلبا و فیرپو هر دو در لیست سیاه بارسا قرار دارند و باشگاه کاتالان روی سه بازیکن به عنوان جانشینان این دو تمرکز کرده است.

 

 

1521840

 

 

روز گذشته آنخلینو مدافع چپ سابق سیتی و فعلی لایپزیش به عنوان یکی از گزینه ها مطرح شد و امروز صحبت از مذاکرات بارسا با تالیافیکو ستاره آرژانتینی آژاکس و نیز گایا مدافع چپ ملی پوش والنسیاست.

تالیافیکو سال گذشته نیز مدنظر بارسا بود و او با آژاکس به توافق رسیده که در صورت رسیدن پیشنهاد آبی اناری ها به وی مجوز جدایی داده شود اما این مجوز جدایی 25 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. بارسا اما برای این انتقال به معاوضه بازیکن فکر می کند.

 

 

1521841

 

 

شرایط گایا نیز مشابه است و او که 4 سال پیش مورد توجه رئال قرار داشت ولی ترجیح داد قراردادش با والنسیا را تمدید کند، حالا به دلیل مشکلات اقتصادی والنسیا در فهرست فروش قرار گرفته است. جذب او نیز برای بارسا ارزان تمام نخواهد شد.

 

دیدگاه‌ها