کد خبر : 1703821 | 02 شهریور 1399 ساعت 17:43 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

در مصاحبه با ZDF

لام: مطمئنم بایرن امشب قهرمان می شود

اسطوره بایرن معتقد است امشب تیم محبوبش پی اس جی را در فینال لیگ قهرمانان مغلوب خواهد کرد.

لام: مطمئنم بایرن امشب قهرمان می شود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن امشب در شهر لیسبون مهمترین دیدار فصل فوتبال اروپا را برگزار کرده و در فینال چمپیونزلیگ به مصاف هم می روند.

مونیخی ها در یک چهارم نهایی 8-2 بارسا را در هم کوبیدند در نیمه نهایی نیز با سه گل بر لیون پیروز شدند. بایرن با سابقه 5 قهرمانی به مصاف پی اس جی می آید؛ تیمی که این اولین فینال لیگ قهرمانانش محسوب می شود و در مجموع سومین فینال اروپایی است که تجربه می کند.

 

 

1210842

 

 

فیلیپ لام اسطوره بایرن در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به شبکه ZDF گفت:« اگر شما به گذشته بایرن مونیخ و مربیانی همچون اوتمار هیتسفلد و یوپ هاینکس نگاه کنید، می‌بینید که یکی از نکات قوت این مربیان این بود که خود را وقف تیم می‌کردند و برای تیم کار می‌کردند. این همان ویژگی است که هانسی فلیک هم دارد.

 فلیک چنددستگی در تیم را جمع کرد. او دید که واقعاً می‌تواند به چه کسی اعتماد کند و چه کسی برای تیم مهم است. بازیکنان حالا یکدیگر را در زمین بهتر پیدا می‌کنند، به همین خاطر از دید من بایرن مونیخ بخت اول پیروزی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپاست و به این تیم ایمان دارم.»

 

 

1519609

 

 

مدافع - هافبک پیشین باواریایی‌ها که با این تیم در سال 2013 فاتح سه‌گانه قهرمانی شد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:« در فینال سال 2013 فشار زیادی روی ما بود چون در دو فینال قبلی تن به شکست داده بودیم. بنابراین من فکر می‌کنم در مقایسه با فینال 2013، حالا فشار زیادی روی بازیکنان بایرن نیست.»

دیدگاه‌ها