کد خبر : 1703847 | 02 شهریور 1399 ساعت 19:23 | 17.9K بازدید | 2 دیدگاه

یوفا و استقبال از تغییر همیشگی فرمت لیگ قهرمانان

الکساندر سفرین، رئیس یوفا برای تغییر شکل همیشگی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور حذفی و ادامه همین روندی که در فصل 20-2019 انجام شد، چراغ سبز نشان داد.

یوفا و استقبال از تغییر همیشگی فرمت لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شد که رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با تعلیق چند ماهه روبرو شود. با این حال بعد از پیگیری این رقابت ها مشخص شد که به دلیل کمبود وقت و برخی مشکلات دیگر از جمله همین امکان افزایش ابتلای اعضای تیم ها، بازی های مرحله یک چهارم نهایی تا فینال به شکل تک بازی و در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد.

 

بسیاری از هواداران فوتبال معتقد هستند که این شکل برگزاری مسابقات چمپیونزلیگ حتی بهتر از فرمت قبلی است و از ادامه چنین روندی استقبال می کنند. موضوعی که رئیس یوفا نیز به آن واکنش مثبتی نشان داده است. الکساندر سفرین در این باره گفت: " ما مجبور شدیم این کار را انجام دهیم اما در پایان می بینیم که چیز جدیدی را فهمیدیم. بنابراین ما در آینده به طور قطع در مورد آن فکر خواهیم کرد."

 

 

1509112

 

 

سفرین در ادامه گفت: " در برگزاری این رقابت ها به فرمت کنونی، اگر یک تیم گلزنی کند تیم مقابل مجبور به جبران سریع آن است. این در حالی است که اگر بازی رفت و برگشت وجود داشته باشد تیمها یک مسابقه دیگر برای جبران فرصت خواهند داشت. مطمئنا حالا مسابقات جالب تر شده اما قطعاً باید درباره آن فکر کنیم. بحث هایی مانند پخش تلویزیونی نیز مطرح است چرا که در صورت برگزاری مسابقات با این فرمت، تعداد بازی ها کاهش می یابد."

دیدگاه‌ها