کد خبر : 1703868 | 02 شهریور 1399 ساعت 20:45 | 26.5K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش ستاره سابق بارسا به قیاس نیمار و لواندوفسکی

دکو ستاره پرتغالی و سابق بارسلونا نیمار را به بازیکن بهتری نسبت به رابرت لواندوفسکی می‌داند.

واکنش ستاره سابق بارسا به قیاس نیمار و لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، تقابل بین رابرت لواندوفسکی و نیمار یکی از جذابیت‌های دیدار امشب بین دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. این در حالی است که هر دو تیم از قدرت هجومی بسیار بالایی برخوردار هستند اما قطعاً امید اول آنها برای بازی امشب لواندوفسکی و نیمار خواهند بود.

 

 

1521803

 



ستاره سابق بارسلونا حالا به سوالی مبنی بر مقایسه رابرت لواندوفسکی و نیمار واکنش نشان داده است. دکو در این باره گفت: " لواندوفسکی بازیکن بزرگی است؛ یک ستاره و شاید بهترین مهاجم حال حاضر دنیا. نیمار اما متفاوت است چرا که او در سطح رونالدو و مسی قرار دارد. من به عنوان یکی از تماشاگران و عاشق فوتبال نیمار را انتخاب می کنم. او متفاوت است و فوتبال را به زیبایی بازی می کند."



دکو در ادامه تمجید خود از نیمار گفت: " زمان باعث افزایش تجربه و بلوغ شما می شود تا به شیوه های مختلف با همه چیز روبرو شوید. بازیکنی مثل نیمار این دوره را پشت سر گذاشته است. ما نمی‌توانیم از نیمار بخواهیم به چیزی تبدیل شود که خود واقعی او نیست. او با خوشحالی در زمین فوتبال بازی می کند دریبل می زند و حریفان را از پیش رو برمی دارد. بازی او سرگرمی ما را به دنبال دارد و ما نیز به دنبال همین هستیم. هیچ تغییری در او به وجود نیامده و همین موضوع باعث شده که یکی از بهترین ها باشد."

 

 

1520815

دیدگاه‌ها