کد خبر : 1703877 | 02 شهریور 1399 ساعت 21:27 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

بنجامین پاوارد:

ترسوها به فینال لیگ قهرمانان نمی رسند

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ امیدوار است در فینال مقابل پاری سن ژرمن بازی کند.

ترسوها به فینال لیگ قهرمانان نمی رسند


به گزارش "ورزش سه"، گرچه چند هفته قبل عنوان شد فصل برای بنجامین پاوارد به پایان رسیده و او دیگر نمی تواند در میادین حاضر شود، اما مدافع راست بایرن با تلاش فراوان خود را به مراحل پایانی لیگ قهرمانان رساند. حالا بنجامین پاوارد  مدعی شد تیمی که از تقابل با بزرگان هراس داشته باشد به چنین مراحلی نخواهد رسید.


بنجامین پاوارد گفت: "من به طور کامل آماده نیستیم و کادر فنی تا همینجا نیز از آمادگی من حیرت زده شده اند. من در شرایط خوبی قرار دارد و باید ببینیم تصمیم سرمربی چه خواهد بود، اما چه در ترکیب ثابت قرار گیرم و چه به صورت بازیکن جانشین وارد میدان شوم با تمام وجود برای بایرن مونیخ بازی می کنم.

 

1445348


در ابتدا همه اعلام کردند که به مدت شش هفته مصدوم شده ام که البته این خیر درست بود. اما من سخت تلاش کردم و سه هفته زودتر توانستم به تمرینات بازگردم. من می خواستم در مرحله نهایی همراه تیم، روی نیمکت یا روی سکوها حضور داشته باشم. من واقعا امیدوار بودم در فینال حضور یابم و حالا باید دید تصمیم سرمربی چه خواهد بود.


پاری سن ژرمن تیم بزرگی است که در تمام پست ها بازیکنان خوبی در اختیار دارد. اما اگر از بازی کردن در فینال مقابل رئال مادرید، پاری سن ژرمن یا هر تیم دیگری بترسید، احتمالا در خانه خواهید ماند و به این مرحله نخواهد رسید. مردم آزاد هستند که در مورد آنچه که می خواهند فکر کنند، اما ما برای بازی فینال آماده هستیم."

دیدگاه‌ها