کد خبر : 1704031 | 03 شهریور 1399 ساعت 18:25 | 30.1K بازدید | 2 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

فیگو: مسی نه به رئال می رود نه هیچ تیم دیگری

لوئیس فیگو می گوید امکان ندارد لیونل مسی کاری که او 20 سال پیش انجام داد را تکرار کند.

فیگو: مسی نه به رئال می رود نه هیچ تیم دیگری

به گزارش "ورزش سه"، شایعات پیرامون جدایی لیونل مسی از بارسلونا همچنان شنیده می شود و با توجه به اینکه فوق ستاره آرژانتینی به رونالد کومان سرمربی جدید بارسا از تردیدهایش برای ماندن سخن گفته، نمی توان با اطمینان در مورد آینده او صحبت کرد.

 

 

1522128

 

 

لوئیس فیگو کاپیتان سابق بارسا که سال 2000 در جنجالی ترین انتقال تاریخ فوتبال راهی رئال شد، معتقد است مسی کار او را تکرار نخواهد کرد.

او به مارکا گفت:« در مورد دو مقطع و دو شرایط متفاوت صحبت می کنیم. شرایط من و مسی باهم قابل قیاس نیست و غیرممکن است او کار مرا تکرار کند. البته این نظر من است و نمی دانم مسی به چه چیزی فکر می کند.

معقدم مسی حداقل امسال از بارسا جدا نمی شود اما اگر بازیکنی بخواهد جدا شود، کسی نمی تواند مانع او شود. این یک تصمیم شخصی است و نمی دانم مسی چه وضعیتی دارد. هیچ باشگاهی نمی تواند 700 میلیون یورو بند فسخ او را فعال کند و حداقل امسال با این شرایط اقتصادی غیرممکن است.»

 

 

1520103

 

 

پاکسازی وسیع در بارسا:« پس از شکست 8-2 از بایرن، طبیعی بود که نیاز به یک پاکسازی در بارسا حس شود ولی با گذشت روزها سران بارسا به این نتیجه خواهند رسید که این کار غیرممکن است. باید با فکر باز به تجزیه و تحلیل شرایط تیم پرداخت و توجه داشت که در مقطع اقتصادی بدی به سر می بریم.»

 

دیدگاه‌ها