کد خبر : 1704126 | 04 شهریور 1399 ساعت 12:32 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

جسی مارش، سرمربی سابق تیمو ورنر

لندن، بهترین مقصد برای ستاره‌های آلمانی

جسی مارش سرمربی سابق تیمو ورنر در سالزبورگ می‌گوید حضور ورنر و همچنین کای هاورتز به عنوان دو ستاره آلمانی در چلسی به نفع این دو خواهد بود.

لندن، بهترین مقصد برای ستاره‌های آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، جسی مارش سرمربی سالزبورگ که پیش از این در لایپزیش سابقه هدایت تیمو ورنر را داشته می‌گوید انتقال این ستاره آلمانی به چلسی و همینطور انتقال کای هاورتز دیگر پدیده فوتبال آلمان به تیم انگلیسی به نفع هر دوی آنها خواهد بود و باعث می‌شود آینده روشنی در انتظارشان باشد.

 

1514610

 

مارش سرمربی آمریکایی سالزبورگ که پیش از این در لایپزیش سابقه مربی گری تیمو ورنر را داشته می‌گوید چلسی در خرید این ستاره آلمانی معامله بسیار پرسودی کرده و او فصل آینده در کنار کریستین پولیشیچ و کای هاورتز یک مثلث مرگبار برای تیم لندنی خواهد ساخت.

 

مارش در گفتگو با گل در این باره گفت: " تیمو استعداد خارق العاده ای است. یک مهاجم توانا با شم گلزنی بالا و یک فوتبالیست باهوش. چلسی خیلی عالی کار کرد که با قیمتی نسبتاً ارزان مهاجمی در کلاس جهانی خرید. من برای تیمو خیلی خوشحالم چون خیلی از آلمانی‌ها کشورشان را ترک نمی‌کنند. من واقعاً خوشحالم که تیمو از راحتی فوتبال کردن در آلمان گذشته و حالا می‌خواهد در سطحی دیگر بازی کند. شک ندارم این انتقال به نفع او خواهد بود".

 

 

 

دیدگاه‌ها