کد خبر : 1704176 | 04 شهریور 1399 ساعت 16:27 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری فرد به پول اهمیت نمی دهد

مانیکاس: برای کریم سوپرلیگ بهتر از لیگ ستارگان بود

کریم انصاری فرد بعد از حضور در انگلستان و سپس قطر باردیگر به فوتبال یونان باز گشت؛ جایی که خاطرات خوشی از آن دارد.

مانیکاس: برای کریم سوپرلیگ بهتر از لیگ ستارگان بود

به گزارش" ورزش سه" مهاجم تیم ملی ایران ، کریم انصاری فرد بعد از یک فصل حضور در السیلیه قطر و در حالی که زمزمه هایی در ارتباط با بازگشت او به فوتبال ایران هم شنیده می شد به سوپر لیگ یونان و تیم بزرگ آا ک آتن پیوست. انتقالی که با توجه به محبوبیت این بازیکن در یونان بازتاب زیادی هم در رسانه های این کشور داشت. آنتونیس مانیکاس مربی سابق پانیانیوس و انصاری فرد در مورد بازگشت این مهاجم ایرانی به فوتبال یونان و در گفت و گو با یک سایت یونانی  کلمات ستایش را به کار می برد:" انصاری فرد یک مهاجم بسیار خوب است، ما زمانی که او در اسپانیا بازی می کرد دیده بودیمش و مدتها بود که در لیست تیم قرار نگرفت و بازی ها را از روی سکوها تماشا می کرد.


او افزود:" او در اسپانیا جواب نداده بود و این خطری بود که مارینوس اوزینیدیس سرمربی آن زمان پانیانیوس مسئولیتش را به عهده گرفته بود. اما نتیجه چه چیزی می شود این مهم است. قدرت بدنی و فیزیک خاص او، ورزشکاری با حدود 1.85 قد که قدرت حرکت خوبی در خارج از محوطه جریمه دارد. کریم بازیکن ایستایی نیست ، او تکنیک حرکت با توپ را دارد و جاگیری خوبی در محوطه جریمه دارد. عملکرد او در تیم ملی ایران هم خوب و با کیفیت بالایی بود. اما مهمترین موضوع شخصیت خوب انصاری فرد است. او بسیار خوب ارتباط می گیرد ، تلاش و مقاومت دارد و رابطه مثبتی با اعضای تیم برقرار می کند."


مانیکوس در ادامه در این رابطه که آیا کریم انصاری فرد در زمان انتقال از پانیانیوس به المپیاکوس پیشنهادات دیگری هم داشته؟ گفت:" پائوک علاقمند به او بود اما المپیاکوس علاقه بیشتری نشان داده و پیشنهادی بیشتری ارائه داده بود."


مربی سابق کریم درباره عملکرد نه چندان خوب فصل گذشته او در قطر و اینکه آیا می تواند کیفیتش را باردیگر در فوتبال یونان نشان دهد افزود:" او هنوز جوان است؛ به پول اهمیت نمی دهد بلکه برایش کیفیت کاری که انجام می دهد مهم است. من فکر می کنم به همین دلیل است که می خواهد فوتبال قطر را ترک کند. شکی نیست که محیط اروپا و سوپرلیگ یونان برای او محل مناسب تری است هرچند او کمی به زمان نیاز دارد."

 

1522354


اما آ ا ک دو مهاجم خوب و سرشناس به نام های نلسون الیویرای پرتغالی و مارکو لیوایا کروات را در اختیار دارد. مربی سابق پانیانیوس و مربی حال حاضر آپولون در این رابطه گفت:" من فکر می کنم این سه مهاجم ویژگیهای کاملا متفاوتی دارند و نمی توانیم آن ها را با هم مقایسه کنیم. من نمی توانم مقایسه ساده ای در این رابطه انجام بدهم اما هر سه بازیکنان خوبی هستند و این برایم جالب اس که آ ا ک چگونه از آن ها استفاده می کند."


آنتونیس مانیکاس در ادامه گفت:" اینکه انصاری فرد یکی از یازده بازیکن اصلی آ ا ک باشد بستگی به سیستم تیم دارد و اینکه هر مربی برنامه خاص خودش را خواهد داشت. اما آنچه برای من مهم است اینکه کریم یک پسر باشخصیت با روابط عمومی خوب و یک بازیکن با کیفیت و با تجربه است. اینها عناصر مهمی هستند که او می تواند به تیم بیاورد."

 

1522355

 

دیدگاه‌ها