کد خبر : 1704205 | 04 شهریور 1399 ساعت 19:19 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور و قایدی؛کدامشان شادی شیخ را تکرار می‌کنند؟

در انتظار شادی گل جنجالی در دربی 93(آنالیز)

به جرأت می توان گفت که دیدار فردای استقلال و پرسپولیس، یکی از مهمترین دیدارهای چندسال اخیر دو تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، فقط یک روز تا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس باقی مانده است. شهرآورد نود و سوم دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی رقم خواهد خورد. پرسپولیس پس از کسب قهرمانی در لیگ برتر، به دنبال دبل در فوتبال ایران است. کاری که سال قبل نیز موفق به انجام آن شد و استقلال هم به دنبال این است که پس از دو سال، یک بار دیگر به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.


در بازی فردا، امید گلزنی دو تیم به دو مهاجم آماده و خطرناکشان است. علی علیپور که گفته می شود فصل بعد از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد، با 12 گل بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر بود و در سوی دیگر میدان نیز مهدی قایدی حضور دارد که با 10 گل و 8 پاس گل در لیگ نوزدهم، آمار خیره ای کننده ای را از خود بجای گذاشت.

 

 

1522382

 


در دو شهرآوردی که دو تیم در لیگ نوزدهم انجام دادند، علیپور و قایدی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم هایشان بودند. علیپور در هر دو شهرآورد گذشته، بازیکن فیکس تیمش بود و 180 دقیقه در ترکیب سرخپوشان قرار داشت. او که در دیدار برگشت یکی از گلهای تیمش را وارد دروازه حسینی کرد، در مجموع 2 دیدار این فصل، 5 بار به سمت دروازه استقلال شوت زد، یک دریبل موفق داشت و یک بار نیز برای هم تیمی هایش پاس کلیدی ارسال کرد.

 

 

1522383

 


اما مهدی قایدی که در بازی رفت 21 دقیقه و در دیدار برگشت نیز 76 دقیقه و بطور کلی در طی این دو بازی 97 دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفت، روی یک حرکت انفرادی و زیبا، موفق شد پاس گل دوم ارسلان مطهری را بسازد. علاوه بر این، قایدی 4 بار به سمت دروازه بیرانوند شوت زد که در یک مورد آن، سنگربان پرسپولیس به زیبایی توپ را از زیر طاق دروازه تیمش بیرون کشید. قایدی همچنین در مجموع این دو دیدار، 3 دریبل موفق داشت و 2 بار نیز به هم تیمی هایش پاس کلیدی داد.


بطور کلی در مجموع 2 شهرآورد رفت و برگشت لیگ نوزدهم، علی علیپور از سایت یازده نمره 6.85 را دریافت کرده است و نمره قایدی نیز برای دربی های سال گذشته، 6.95 بوده است.


هواداران دو تیم برای دیدار فردا امید زیادی به گلزنی این دو بازیکن دارند و باید منتظر ماند و دید علی علیپور تعداد گلهایش در شهرآوردها را به عدد 4 می رساند یا مهدی قایدی بالاخره موفق خواهد شد دروازه پرسپولیس را باز کند و نامش را به لیست بلندبالای گلزنان شهرآورد تهران اضافه خواهد کرد.

 

 

1522384

 

دو ستاره گلزن استقلال و پرسپولیس سابقه شادی گل به سبک شیخ دیاباته را دارند.

 


دیدار دو تیم فردا، چهارشنبه پنجم شهریور و از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها