کد خبر : 1704213 | 04 شهریور 1399 ساعت 19:40 | 48.4K بازدید | 31 دیدگاه

کمک مربی یحیی گل محمدی در دربی باشید

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی را مشخص کنید

در فاصله ساعاتی به دیدار دربی نیمه نهایی جام حذفی، فضای مجازی و هواداران دو تیم در چالش انتخاب نفرات احتمالی از سوی یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای این بازی است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی را مشخص کنید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی، اکنون در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تقابل با استقلال را پیش رو دارد. سرخ‌ها فصل گذشته و در همین مرحله موفق به عبور از دیدار سخت مقابل سپاهان در نقش جهان شده بودند و در نهایت نیز با برتری برابر داماش قهرمانی خود را جشن گرفتند.

 

یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری از آمادگی تمام بازیکنانش (به جز محمد انصاری و محسن ربیع خواه به دلیل مصدومیت) در این بازی خبر داد. این در حالی است که اهمیت این دیدار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باعث شده تا فضای مجازی اکنون در قرق هواداران برای انتخاب نفرات احتمالی از سوی یحیی گل محمدی است. اتفاقی که قطعا ذهن سرمربی سرخپوشان را نیز در آستانه این بازی به خود درگیر کرده است.

 

 

1522389

 

 

با توجه به شرایط کنونی، ورزش سه این نفرات را به عنوان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال معرفی کرده است: 


بوژیدار راد وشوویچ (دروازه بان)


محمد نادری (مدافع چپ)           شجاع خلیل زاده (مدافع میانی) محمدحسین کنعانی زادگان (مدافع میانی)      مهدی شیری (مدافع راست)

 

احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا (هافبک‌های دفاعی)


مهدی ترابی (وینگر چپ)     بشار رسن (وینگر راست)

 

وحید امیری و علی علیپور (مهاجمان)

 

مخاطبان عزیز می‌توانند در کامنت‌های خود ترکیب احتمالی و پیشنهادی خود را برای این بازی مشخص کنند. تیم ورزش سه در اسرع وقت کامنت‌ها را منتشر خواهد کرد تا در آستانه دربی افکار هواداران برای چینش نفرات در این بازی مشخص شود.

دیدگاه‌ها