کد خبر : 1704228 | 04 شهریور 1399 ساعت 20:39 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دوباره به یونان؛

کریم انصاری‌فرد زرد و مشکی‌پوش شد

مهاجم ایرانی فصل گذشته السیلیه قطر پس از دو سال مجددا به یونان بازگشت و به AEK آتن پیوست.

کریم انصاری‌فرد زرد و مشکی‌پوش شد

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد فصل گذشته شروع موفقی در لیگ ستارگان قطر داشت و نمایشی خوبی برای السیلیه ارائه داد، اما در هفته‌های پایانی که فرصت کمتری هم به او داده شد، نتوانست عملکرد قبلی را داشته باشد تا در نهایت با وجود باقی ماندن از قرارداد یک ساله‌اش با این تیم تصمیم به جدایی و توافق دو طرفه برای رضایت‌نامه بگیرد.

 

آقای گل پیشین لیگ برتر ایران در فصل اخیر لیگ ستارگان ۶ گل با پیراهن السیلیه به ثمر رساند که آمار خوبی برای او و تیمش نبود تا این مهاجم بلند قامت ایرانی پس از یک سال حضور در قطر مجددا تصمیم بگیرد راهی فوتبال اروپا شود.

 

 

1522441

 

 

انصاری‌فرد که فصل ۱۹-۲۰۱۸ در چمپیونشیپ انگلیس بازی می‌کرد و در ۱۲ مسابقه ۳ گل برای ناتینگهام فارست به ثمر رساند و البته پیش از آن در فوتبال یونان به میدان می‌رفت، پس از دو سال دوری مجددا به این کشور بازگشت و به AEK آتن پیوست.

 

 

1522440

 

 

مهاجم بلند قامت تیم ملی ایران که سابقه بازی در سایپا، پرسپولیس و تراکتور را هم دارد، در فصول ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ برای پانیونیوس و المپیاکوس یونان بازی کرد که عملکرد خوبی در هر دو تیم داشت و حالا قرار است بازی در یک تیم یونانی دیگر را تجربه کند.

 

انصاری‌فرد ساعاتی قبل وارد باشگاه AEK شد و قراردادی رسمی  با این این تیم امضاء کرد تا شماره ۱۱ زرد و مشکی تیم اول آتن را بر تن کند.

 

او در فصل ۱۷-۲۰۱۶ سوپر لیگ یونان ۶ گل در پانیونیوس و یک سال بعد هم که با المپیاکوس  به کارش پایان داد، ۱۷ گل در ۲۲ مسابقه به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها