کد خبر : 1704260 | 04 شهریور 1399 ساعت 22:35 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت و توضیح درباره علت دعوت ستاره یونایتد

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس درباره حواشی مدافع منچستریونایتد یعنی هری مگوایر صحبت کرد.

ساوتگیت و توضیح درباره علت دعوت ستاره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع انگلیسی منچستریونایتد یعنی هری مگوایر چند روز پیش به دلیل درگیری با پلیس در کشور یونان، دستگیر شد و جنجال بزرگی به پا کرد. این بازیکن 27 ساله پنج شنبه و جمعه شب را در بازداشت سپری کرد تا روزهای سختی را پشت سر گذاشته باشد. همچنین ساعتی پیش رای نهایی دادگاه اعلام و مشخص شد که این بازیکن مقصر بوده است تا دردسرهایش چند برابر شود.

 

پیش‌بینی می‌شد که هری مگوایر بعد از جنجال به وجود آمده در لیست تیم ملی انگلیس حضور نداشته باشد اما سرمربی این تیم یعنی گرت ساوتگیت مدافع منچستریونایتد را به تیم ملی دعوت کرد. او درباره این تصمیم گفت: " من با هری صحبت کرده ام و بینشی از این داستان دارم که با تمام مسائل مطرح شده متفاوت است. در این باره شما می‌توانید با توجه به آگاهی های تان درباره اتفاق تصمیم‌گیری کنید.

 

 

1509759

 

 

من رابطه فوق العاده ای با هری دارم و دلیلی ندارد به صحبت هایش شک کنم. مهم این است که او می داند من در این لحظه به طور کامل از وی حمایت کرده‌ام. در حال حاضر نمی خواهم به فرضیه های موجود توجهی داشته باشم. همانطور که گفتم هری از اتفاق به وجود آمده پشیمان است و دفاعیات خود را دارد که به موقع آنها را اعلام خواهد کرد."

 

ساوتگیت درباره دعوت دو ستاره منچستر یونایتد و منچستر سیتی یعنی میسون گرین وود و فیل فودن نیز گفت: " هر دوی آنها بازیکنان بسیار عالی هستند که می توانند برای مدت ها برای تیم ملی انگلیس به میدان بروند."

 

 

1522482

دیدگاه‌ها