کد خبر : 1704304 | 05 شهریور 1399 ساعت 10:42 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

وجه اشتراک جالب‌توجه دو فوق‌ستاره ایرانی؛

رضاییان در دفاع و انصاری‎فرد در حمله 11 می‌پوشند!

شب گذشته به صورت رسمی دو لژیونر فوتبال ایران از تیم‌های خود در فصل پیش‌روی دنیای فوتبال رونمایی کردند که در این میان یک نکته بسیار جالب توجه بود.

به گزارش "ورزش سه" رامین رضاییان که چند روز قبل قرارداد خود را با باشگاه متمول و پرستاره الدحیل به امضا رسانده بود، شب گذشته طی مراسم معارفه‌ای رسما کار خود در این باشگاه قطری را آغاز کرد؛ وی که در قامت مدافع راست به میدان می‌رود و در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر و در پیراهن الشحانیه توانست 13 گل برای تیمش به ثمر برساند و دومین گلزن برتر فصل شناخته شد، پیراهن شماره 11 را در الدحیل هم انتخاب کرده است! شماره‌ای که بیشتر سهم مهاجمان در یک تیم است اما رضاییان مدافع این تابو را در الدحیل شکسته است.

 

1522554

 

جالب این‌که به صورت تقریبا همزمان با رضاییان، کریم انصاری فرد هم با انتقالی هیجان‌انگیز و بزرگ از لیگ ستارگان قطر به فوتبال یونان بازگشت تا دوباره به درخشش خود ادامه دهد؛ این‌بار البته مقصد ستاره ایرانی باشگاه المپیاکوس نبود و وی به تیم آ اِ ک یونان پیوست. وی برای خود پیراهن شماره 11 را انتخاب کرده و شب گذشته از آن رونمایی کرد.

 

1522441

 

اتفاقی جالب توجه که در یک شب برای مدافع و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیش آمد، مراسم معارفه‌شان برگزار شد و هر دو بازیکن که شم گلزنی بسیار بالایی را هم دارند شماره 11 را برای پوشیدن در فصل جدید برگزیدند.

دیدگاه‌ها