کد خبر : 1704306 | 05 شهریور 1399 ساعت 10:58 | 71.6K بازدید | 1 دیدگاه

رامین رضاییان: آقای ژاوی ممنون؛ به الدحیل رفتم!

رضاییان اولین واکنش خود به حضور در الدحیل قطر را در صفحه اینستاگرامش با تشکر از ژاوی و پیشنهادش با السد همراه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان که بعد از یک فصل درخشان در سمت راست دفاعی الشحانیه با حضور در الدحیل به عنوان قهرمان این فصل به سرانجام رساند، در صفحه شخصی‌اش به این انتقال بزرگ پرداخت. 

 

اولین بازیکن ایرانی تاریخ باشگاه الدحیل با اشاره به این انتقال نوشته: یک فصل فوتبالی دیگه هم تموم شد، با خاطرات تلخ و شیرین؛ تلخ بابت سقوط الشحانیه و شیرین برای حضور تو کورس آقای گلی و البته برترین‌های فصل. با این حال خوشحالم بابت حضور تو تیم الدحیل که قهرمان این فصل رقابت‌هاست و خودشو برای فصل آینده و حضور تو جام باشگاه‌های جهان و باشگا ه های اسیا آماده میکنه. قطعا یه چالش ویژه و جذاب برای من که اولین ایرانی حاضر تو الدحیل خواهم بود پیش رو هست و امیدوارم مثل گذشته با دعا و انرژی مثبت‌تون پرچم پرافتخار کشورم رو بالا نگه دارم و با نمایشی خوب و غرور انگیز شایستگی حمایت‌تون رو داشته باشم.

 

نکته جالب توجه در صحبت‌های رامین رضاییان، تشکر او از ژاوی، اسطوره اسپانیایی و سرمربی السد بابت پیشنهادش برای حضور در این تیم است: یه تشکر ویژه هم از آقای ژاوی بزرگ و دوست داشتنی که از صحبت و پیشنهادی که به من داشت و باعث افتخارم شد و البته قسمت این بود که فصل جدید تو باشگاه بزرگ الدحیل باشم و برای ایشون آرزوی موفقیت و حضور تو بارسلونا و درخشش بیشتر تو مربیگری رو دارم.

 

1522558

دیدگاه‌ها